فرمانده سپاه خلخال:

دشمن از گسترش تفکر شهید سلیمانی در کشور و منطقه هراس دارد

فرمانده سپاه خلخال گفت: هراس دشمن از رشد سلیمانی‌ها و گسترش تفکر شهید سلیمانی در کشور و منطقه است.
کد خبر: ۳۷۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ - 06January 2020

دشمن از گسترش تفکر شهید سلیمانی در کشور و منطقه هراس دارد

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار «جهانبخش عطایی» پیش از ظهر امروز در محفل انس و مؤدت بازنشستگان سپاه شهرستان خلخال که در سالن ولایت سپاه برگزار شد، اظهار داشت: هراس دشمن از رشد سلیمانی‌ها و گسترش تفکر سلیمانی است که خود سردار شهید سپهبد سلیمانی در طول سال‌های خدمت به نظام و انقلاب چندین هزار سلیمانی را در جای جای ایران و کشورهای منطقه تربیت کرده و دشمن بداند ملت ایران با داشتن چنین سردارانی، با قدرتی مضاعف انتقام سختی از دشمن دژخیم خواهد گرفت.

وی افزود: سردار سلیمانی به تعبیری در هر جایی که حضور و وجودش حس می‌شد کوهی استوار در برابر تمام سختی‌ها بود به طوری‌که در سال‌های اخیر در سخت‌ترین شرایط کیلومترها دورتر از کشور با اذن رهبرش، دشمن را ناکام گذاشته و به ستوه آورد و دشمنان چاره را در ترور این شخصیت جهانی دانستند و در اقدامی جنایتکارانه وی و همراهانش را شهید کردند.

فرمانده سپاه خلخال تصریح کرد: بعضی از پیشکسوتان و همرزمان سردار در جبهه‌های نبرد با استکبار، در بین ما حضور دارند که باید این تجربه‌های گهربار را ارج نهاد.

امام جمعه خلخال نیز در این مراسم با تأکید بر تکریم بازنشستگان از سوی جامعه و ارگان‌های انقلابی و نهادها اظهار کرد: بازنشستگان سال‌ها تجربه را در راه دفاع از کشور داشته و این تجربه‌ها می‌تواند برای جوانان که آینده کشور در اختیار آنان خواهد بود بهترین گنجیه باشد.

حجت‌الاسلام «کریم اسدی» افزود: بصیرت شهید قاسم سلیمانی آمریکا و اسرائیل را منکوب و سرکوب کرد.

وی گفت: اگر چه دشمنان در اقدامی جنایتکارانه شهید سردار سلیمانی و همراهانش را ترور کرده و به شهادت رساندند اما باید بدانند که تفکر قاسم سلیمانی در دل‌ها ریشه کرده و علاوه بر ایران، در تمام جهان اسم و نام سردار سلیمانی آرام‌بخش دل و یادآور مقاومت در برابر مستکبران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار