انتقام سخت/ سخنی با سردارِ جان؛

مُنتقمانت همه آمدند/ حالا رجزبخوان ترامپ دیوانه

سردار دل‌ها امروز تهرانی‌ها در مراسم بدرقه تو آمدند تا بگویند راهت ادامه دارد سردارِ جان، آمدند تا حقانیت راهت را به دشمنان نشان دهند؛ آمدند تا جواب محکمی به زجزخوانی ترامپ دیوانه بدهند.
کد خبر: ۳۷۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 06January 2020

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ سعید نوروزی پور؛ امروز تهرانی‌ها برای سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سنک تمام گذاشتند.

تهرانی‌ها آمدند تا بگویند راهت ادامه دارد سردارِ دل‌ها، آمدند تا حقانیت راهت را به دشمنان نشان دهند؛ آمدند تا جواب محکمی به زجزخوانی ترامپ دیوانه بدهند.

مُنتقمانت همه آمدند/ حالا رجزبخوان ترامپ دیوانه

سردار مردم! امروز همه تو بودند، آمدند تا بگویند آرام بخواب سردارِ جان چله دوم انقلاب قدس را آزاد خواهیم کرد و آرمان‌هایت را ادامه می‎دهیم.

امروز امام امت در فراق شما در نماز اشک ریختند، مردم تاب اشک‌های رهبر خود را نداشتند و همچون باران بهاری گریه کردند و یک صدا فریاد زدند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و شعار دادند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند».

سردارِ میدان‌های سخت! امروز برای مردم و مسئولین جناح و حزب معنا نداشت همه آمدند تا بگویند انتقام سخت در راه است؛ امروز مردم جواب خط و نشانی که ترامپ کشیده بود را دادند؛ و به او هشدار دادند که هیچگاه نباید مردم ایران را تهدید کرد.

سرِدار جان! تو امروز هم مثل همیشه مرکز وحدت جبهه مقاومت بودی، عراقی‌ها، افغانستانی‌ها و ... آمدند تا بگویند استوارتر از گذشته در میدان هستیم.

مُنتقمانت همه آمدند/ حالا رجزبخوان ترامپ دیوانه

سردار دل‌ها! می‌دانم که می‌بینی این حضور را، خدا چه سعادتی نصیب تو کرد که در حرمین کاظمین، کربلا، نجف و مشهدالرضا طواف کردی و با بدرقه میلیونی مردم تهران راهی دیار خود شدی.

سردار به راستی راز این همه دوست داشتن در چیست؟

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار