امیرسرتیپ فراوان:

جغرافیایی به وسعت جهان منتقم سردار سلیمانی است

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» گفت: عشق این مرد اسلام و جهان اسلام بود و جغرافیایی به وسعت جهان منتقم او خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 06January 2020

جغرافیایی به وسعت جهان منتقم سردار سلیمانی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «امیر سرتیپ قاسم فراوان» با اشاره به این که پیشتر ملاحظاتی از سوی مسئولان در عرصه سیاست خارجی اعمال می‌شد، اظهار داشت: «ما امتی تحت فرمان ولایت هستیم و همواره وظیفه داشتیم استکبار ستیزی را سرلوحه کار بدانیم، ولی خون شهید سلیمانی تمام این ملاحظات را کنار زده است.»

وی ادامه داد: «امروز استکبار اشتباه راهبردی کرد و دست به اقدامی زد که شروع آن با آن هاست، ولی خاتمه‌اش به وسعت دنیاست. امروز تاریخی دیگر ورق خورد و جریانی دیگر پیش آمد و دنیا شکلی دیگر را خواهد دید.»

امیر فراوان افزود: «آمریکا از این لحظه باید بداند آفتابش رو به غروب است و قدرت آن‌ها به سمت افول سیر می‌کند.»

وی بیان کرد: «شهدای بسیاری به تاریخ انقلاب اسلامی هدیه شده است و با نگاهی به روز‌های اول انقلاب فضایی غم آلود را پیش رو داشتیم. همه تصور می‌کردند با منافقین و بنی صدر خائن، جمهوری اسلامی به حاشیه خواهد رفت، ولی شهید بهشتی تغییراتی ایجاد کرد و امروز همان محیط را در عرصه جهانی شاهد هستیم.»

امیر فراوان با بیان این که سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» فرهنگی را با خود ایجاد کرد، افزود: «ایشان از جنس آب و آئینه و بدون هیچ حاشیه‌ای بود. عشق این مرد اسلام و جهان اسلام بود و جغرافیایی به وسعت جهان منتقم او خواهد بود.»

وی افزود: «قبل از این که ایرانیان شیعه انتقام بگیرند، از تمام گیتی به اشکال مختلف انتقام‌های راهبردی بروز و ظهور خواهد کرد.»

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار