مدیرکل ارشاد مازندران:

حاج «قاسم سلیمانی» نشان داد که پایه‌های استکبار متزلزل‌تر از همیشه است

«عباس زارع» گفت: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نشان داد که پایه‌های کفر و استکبار متزلزل‌تر از همیشه است و ما پیروان راهی هستیم که کسب افتخار شهادت، به منزله‌ یک مدال شجاعت است.
کد خبر: ۳۷۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 06January 2020

حاج «قاسم سلیمانی» نشان داد که پایه‌های استکبار متزلزل‌تر از همیشه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست با اعضای هیأت رزمندگان اسلام در استان مازندران، امتداد راه سرخ ایثار و شهادت را افتخار مردم غیور ایران دانست و اظهار داشت: ما با شهادت، در قلب تاریخ زنده‌تر می‌شویم و از نهضت اسلامی همواره و تا ابد دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به ولایت‌پذیری مردم ایران، دفاع از آرمان‌های اسلامی را از بزرگترین موهبات الهی برشمرد و گفت: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نشان داد که پایه‌های کفر و استکبار متزلزل‌تر از همیشه است و ما پیروان راهی هستیم که کسب افتخار شهادت، به منزله‌ یک مدال شجاعت است.

زارع با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: ما در این راه با حمایت‌های مجدانه، حامی هیأت رزمندگان اسلام هستیم و یقینا در نشر این ارزش‌ها برکات فراوانی را درک کرده و خواهیم کرد.

در این نشست، طی تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل با هیأت رزمندگان اسلام مازندران، اجرای فعالیت‌های مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هنری پیرامون نشر ارزش‌های دفاع مقدس مدنظر و مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار