حمایت از ولی فقیه بزرگترین پیام جشنواره عمار

احسان سوری می‌گوید: بزرگترین پیام این جشنواره "حمایت از ولی فقیه" است/ فیلمها توسط سپاه امام سجاد استان هرمزگان و ... در مناطق دور افتاده اکران می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ - 05January 2015

حمایت از ولی فقیه بزرگترین پیام جشنواره عمار

به گزارش دفاع پرس، احسان سوری، دبیر جشنواره فیلم عمار استان هرمزگان در گفتگویی درخصوص جشنواره فیلم عمار اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی جشنواره های زیادی شکل گرفت که در این جشنوارهها فقط به بحث هنری پرداخته میشد.

وی افزود: بعد از فتنه 88 فیلم سازان متعهد، در کنار حرفه ای های فیلم سازی در پاسخ به "این عمار "مقام معظم رهبری، وظیفه ای بر خود دانستند که لبیک بگویند. به این ترتیب جشنواره عمار شکل گرفت که در این جشنواره بحث محتوایی بیشتر از بحث هنری و یا کیفیتهای فیلم سازی مد نظر بود.

دبیر جشنواره فیلم عمار استان هرمزگان ادامه داد: این جشنواره فقط حلقه های زنجیری که متعهد به انقلاب بودند را به یکدیگر متصل کرد و در نتیجه این فیلمها توسط سپاه امام سجاد استان هرمزگان، بسیج دانشجویی،انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی این استان در مناطق کور و دور افتاده کشوراز جمله بشاگرد نفوذ کرده و مردم در حال دیدن اکران فیلمهای جشنواره هستند.

"بزرگترین پیام این جشنواره حمایت از ولی فقیه میباشد و هرآنچه مقام معظم رهبری بفرمایند پیروی میشود."

وی در پایان اظهار داشت : سینما 4 بعدی پارک غدیر نیز برخی فیلمها از جمله انیمیشن راشل کوری2 را به صورت 4 بعدی تبدیل کرد و اکران کرده است.

 

منبع:سراج 24

نظر شما
پربیننده ها