نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:

خط شهادت تا پایان همه ظلم‌ها و استبدادها ادامه دارد

آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» با بیان اینکه شهید زنده است تا مسیرش را برای آینده مدیریت کرده، هدایت‌گری‌اش ادامه پیدا کند و دغدغه‌هایش پایان یابد، گفت: خط شهادت تا پایان همه ظلم‌ها، فتنه‌ها و استبدادها ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 06January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی بازوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی مخالف مرز‌بندی‌ها بود و معتقد بود که باید این مسائل را کنار بگذاریم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: مرزبندی‌ها دشمن‌آفرین هستند و منحصر کردن ایمان و دین و ولایت به دسته و گروهی خاص، دشمنی با دین و دشمنی با ولایت است.

ملک‌حسینی عنوان کرد: حیات سردار سلیمانی چیزی جز جهاد نبود و جامعه‌ای که چنین مردانی را داشته باشد جامعه‌ای با عزت و مقتدر است و حتی اگر تحریم شوند ذلت را نمی‌پذیرند.

وی عنوان کرد: خوف در وجود امثال شهید سلیمانی راهی ندارد و تهدیدات، تحریم‌ها و ابهامات و اتفاقاتی از این قبیل هیچگاه مسیرشان را کج نمی‌کند و هیچ کس چه دشمن و چه دوست  انحرافی در مسیرشان ایجاد نمی‌کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: از خون امثال سلیمانی‌ها، ابومهدی‌ها و ستار اورنگ‌ها مردانی پا خواهند گرفت و همه جهان سلیمانی‌های دیگری را به خود خواهد دید.

ملک‌حسینی با بیان اینکه شهید زنده است تا مسیرش را برای آینده مدیریت کرده، هدایت‌گری‌اش ادامه پیدا  کند و دغدغه‌هایش پایان یابد، ابراز داشت: خط شهادت خطی است که تا پایان همه ظلم‌ها، فتنه‌ها و استبدادها ادامه دارد.

وی شهادت سردار سلیمانی را آغازی بر پایان بیگانگان و ددمنشان پست دانست و عنوان کرد: جبهه مقاومت منحصر به عراق، سوریه، یمن و لبنان نیست و فردا اروپا، آفریقا و آمریکا را هم فتح خواهد کرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وحدت و انسجام ایجاد شده در کشور، متذکر شد: نباید اجازه دهیم ذهن ما را دچار دو قطبی صلح و جنگ کنند و بخواهند پس از این وحدت بین اصولگرا و اصلاح‌طلب و انسجام و وحدتی که بین آحاد مردم ایجاد شده، دوگانه دیگری ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها