رئیس‌ اجراییه افغانستان دفتر یادبود سردار شهید «قاسم سلیمانی» را امضا کرد

در پی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، رئیس‌ اجراییه افغانستان به‌منظور همدردی با مردم و دولت ایران، به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل رفت.
کد خبر: ۳۷۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 06January 2020

رییس‌ اجراییه افغانستان دفتر یادبود سردار شهید «قاسم سلیمانی» را امضاء کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله ارتش تروریستی آمریکا در عراق، «عبدالله عبدالله» رئیس‌ اجراییه افغانستان به‌منظور همدردی با مردم و دولت ایران، به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل رفت.

«عبدالله عبدالله» با حضور در سفارت ایران در کابل، دفتر یادبود سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را امضا و در غم از دست دادن این سردار رشید اسلام، همدردی کرد.

رئیس اجراییه افغانستان پیش از این نیز در بیانیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، این ضایعه جبران‌ناپذیر را به مردم و دولت ایران تسلیت گفته بود.

وی همچنین در تماس تلفنی با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و مهم‌ترین مسائل منطقه‌ای، گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

بنا بر این گزارش، امروز همزمان با تشییع باشکوه شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت در تهران، برخی شخصیت‌های سیاسی افغانستان ازجمله «اسماعیل‌خان» رهبر جهادی این کشور، با حضور در کنسولگری ایران در «هرات» و امضای دفتر یادبود شهید سلیمانی، با مردم و دولت ایران همدردی کردند.

وی گفت: میلیون‌ها نفر در جهان در سوگ شهید سلیمانی نشسته و راه وی را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار