انتقام سخت/ در گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع روسیه با سرلشکر باقری مطرح شد؛

نقش بسیار مهم سپهبد سلیمانی در شکست تروریسم/ ایران انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت

وزیر دفاع روسیه در گفت‌وگو‌ی تلفنی با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران تأکید کرد: سپهبد قاسم سلیمانی قهرمان ملی بوده و نقش بسیار مهمی در شکست تروریسم در سوریه و عراق داشت.
کد خبر: ۳۷۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ - 06January 2020

نقش بسیار مهم سپهبد سلیمانی در شکست تروریسم/ ایران انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در تماس تلفنی با سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به ملت، دولت و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

ژنرال شایگو در این گفت‌وگوی تلفنی که عصر امروز انجام شد، تأکید کرد: سپهبد قاسم سلیمانی قهرمان ملی بوده و نقش بسیار مهمی در شکست تروریسم در سوریه و عراق داشت.

ژنرال شایگو اضافه کرد: ترور شهید سلیمانی اقدامی بی سابقه در بین کشور‌ها بوده و این اولین باری است که یک مقام ارشد توسط یک کشور دیگر بدون هیچ دلیلی در خاک کشور ثالثی ترور می‌شود. اقدام تروریستی علیه سردار سلیمانی، عملیاتی بسیار خطرناک بود که مخالفت مردم جهان و حتی مردم اروپا و آمریکا را به همراه داشت. واقعیت این است که آمریکا بدون هیچ دلیلی به خود حق مداخله در امور دیگر کشور‌ها را داده است.

شهادت سپهبد سلیمانی مبدأ تحولاتی بزرگ در منطقه

سردار سرلشکر باقری نیز در این تماس تلفنی اعلام کرد: اقدام جنایت‌آمیز آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی، مبدأ تحولات بزرگی در منطقه خواهد بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، روسیه و همه کشور‌های آزاد و مستقل جهان باید در مقابل آمریکا بایستند و اجازه تکرار این‌گونه اقدامات را ندهند.

سرلشکر باقری اضافه کرد: مردم ایران با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی خواستار اقدامات قاطع علیه آمریکا در قبال این جنایت شده‌اند و بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران در کنار تلاش‌های سیاسی و حقوقی برای اخراج آمریکا از منطقه، انتقام سختی را از آمریکا خواهد گرفت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: آمریکایی‌ها نتیجه این اقدام جنایتکارانه خود را خواهند دید و جمهوری اسلامی ایران زمان و مکان و چگونگی این اقدام را تعیین خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها