دبیر ستاد اسکان و پذیرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کرمان خبرداد؛

پویش مردمی با عنوان «میهمانان حاج قاسم » در کرمان/ اسکان بیش از 17 هزار نفر از میهمانان سردار حاج «قاسم سلیمانی» در کرمان

حسن شیخ علی بابایی گفت: تا کنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از میهمانان سردار حاج «قاسم سلیمانی» از استان‌های همجوار به صورت مردمی در ۷۰۰ خانه در کرمان جهت شرکت در مراسم وداع و تشیع اسکان داده شدند.
کد خبر: ۳۷۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ - 06January 2020

«حسن شیخ علی بابایی» دبیر ستاد اسکان و پذیرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان با اشاره به اسکان و پذیرایی میهمانان‎های مراسم تشییع پیکر سردار «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: با توجه به گستردگی برگزاری مراسم تشیع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا، تصمیم بر این شد یک کمیته و تشکل مردم نهاد از دوستداران سردار حاج «قاسم سلیمانی» و جوانان انقلابی استان به صورت خودجوش راه‌اندازی شود.

وی گفت: مردم کرمان با توجه به علاقه وصف ناشدنی به سردارشان دارند بیش از 700 خانه را آماده پذیرایی از میهمانان حاج قاسم کردند.

شیخ علی بابایی ادامه داد: این حرکت فرهنگی با یک پویش تحت عنوان «میهمانان حاج قاسم» شکل گرفت و مردم تا کنون بیش از 17 هزار و 500 نفر از میهمانان سردار حاج قاسم سلیمانی را در خانه خود با تمام امکانات، پذیرایی می‌کنند و این حرکت بزرگ مردمی که انجام می شود در اربعین امام حسین (ع) شاهد آن بودیم.

وی گفت: در حال حاضر مهیمانان عزیزی که از استان های همجوار به سمت کرمان در حال حرکت هستند به جهت استراحت میهمانان، موکب‌هایی در مسیر راه برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

شیخ علی بابایی ادامه داد: ما همچنین میهمانانی از کشورهای همسایه نیز داریم و در جهت آماده کردن وسایل پذیرایی از این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها