انتقام سخت/

خداحافظ سردار دل‌ها ...

آمریکا و تمامی جیره خوارانش بدانند که هر چه با تیرهای زهراگین بخواهند سینه مردانی چون حاج قاسم را نشانه بگیرید، حاج قاسمی دیگر متولد خواهد شد و دشمن بداند که شهید حاج قاسم سلیمانی برایشان خطرناک‌تر سردار حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۳۷۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸ - 07January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نیروهایش او را حاج قاسم خطاب می‌کردند، خیلی دوست نداشت در کنار نامش القابی، چون امیر و سردار بیاید، از همان سال‌های دفاع مقدس که پا به عرصه مبارزه گذاشت شهادت آرزوی دیرینه‌اش بود، چهره‌ای مقتدر و آمیخته با مهربانی داشت که ترس بر اندام دشمنان و به‌ویژه داعش می‌انداخت، اما عشق بازی‌اش با فرزندان شهدا دیدنی بود.

با شهادت هر کدام از نیروهایش در سوریه و عراق قدرت بیشتری برای درهم کوبیدن کاخ دروغین و پوشالی داعش پیدا می‌کرد.

سی ام شهریور ماه ۹۶ بود که چهل روز پس از شهادت شهید بی‌سر «محسن حججی» به‌دست نیرو‌های داعش می‌گذشت که در سخنرانی کوبنده پایان حکم‌رانی داعش را کمتر از سه ماه دیگر عنوان کرد و این خبر آنقدر داغ بود که تیتر تمامی رسانه‌های معاند شد و پس از گذشت دو ماه یعنی در آبان ماه در پیام تبریکی به رهبر فرزانه انقلاب از اتمام عملیات آزادسازی «بوکمال» و پایان حکومت داعش خبر داد و آن‌را پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز برای جبهه مقاومت عنوان کرد.

اسم حاج قاسم بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا، اسرائیل و همان‌هایی بود که با حمایت‌های خود سعی داشتند که بساط داعش را برای ابد ماندگار کنند، اما دریغ که نمی‌دانستند حاج قاسم دشمن را سال‎هاست می‌شناسد و امروز با تکیه بر تجربه‌های سال‌های دوران دفاع مقدس به میدان آمده و قرار است کابوس آشفته همه دشمنان باشد.

جمعه خونین

باز «دی»، همان دی ماهی که همیشه در دلش اتفاقات تاثیرگذار دارد، همین دی بود که دشمن هزار رنگ با دسیسه‌هایش می‌خواست در فتنه‌ای آتشین طعم بهار بهمن را از یادمان ببرد، اما گویا فراموش کرده بود بهمنی که با خون هزاران شهید رنگ بهار به خود گرفته است خزان نخواهد شد.

شبیه به این جمعه و این ۱۳ دی را ملت ما زیاد به خود دیده بود، همان صبح‌هایی که امیرکبیرها، صیاد شیرازی‌ها، احمدی روشن‌ها، محمدی‌ها و بهشتی را از ما گرفتند و با داغی که بر سینه‌مان نشاندند به خیال ابلهانه خودشان حافظه ملت را هم از رشادت‌ها و دلیری‌های این بزرگ مردان پاک کردند، اما نمی‌داستند که این مردم قصه مردانگی این اسطوره‌ها را سینه به سینه به فرزندانشان منتقل کرده و با رفتن هر کدام از این ستاره ها، ستاره‌ای دیگر متولد خواهد شد.

جمعه ۱۳ دی بود که همگی‌مان در خواب امنیت بودیم که تا چشم گشودیم فهمیدیم اسطوره مقاومت، شجاعت، ایثار و فرمانده دلهایمان را دشمن در‌ تیر‌رس پیکان کینه‌توزی خود قرار داده و با برهم زدن تمامی قوانین بین‌المللی در حمله‌ای تروریستی نه تنها ایران بلکه جبهه مقاومت را یتیم کرده و این‌گونه مُهری خونین بر ۱۳ دی ۹۸ کوبیده شد و تمامی سرزمین‌های آزادی‌خواه سیاه پوش سردار آسمانی خود شدند.

هنوز چند ساعت از اعلام خبر شهادتش نگذشته بود که صفحات کابران در فضای مجازی از داخلی گرفته تا خارجی از مسلمان تا غیر مسلمان تصویر حاج قاسم را دست به‌دست چرخاندند و قلب‌های قرمزی که به نشانه احترام توسط هرکدام از مخاطبان بر روی تصویر زیبایت کوبیده می‌شد.

چند ساعت از وحشیانه‌ترین اقدام تروریستی دنیا می‌گذشت که به یکباره همه رسانه‌ها و فضای مجازی رنگ حاج قاسم به خود گرفتند.‌ ای فرمانده،‌ای سردار آسمانی مگر تو با دل‌هایمان چه کردی که این چنین خبر پرکشیدنت دنیا را تکان داد؟

خداحافظ سردار دلها ...

حاج قاسم سد سانسورهای خبری را شکست

به سرعت هرچه تمام هشتک‌های حاج قاسم، انتقام سخت و ایران عزیز در فضای مجازی توسط کاربران متعدد سراسر دنیا در حال انتشار بود.

یکی از شبکه‌های اجتماعی  که تا دیروز ادعا می‌کرد که مخالف سانسورهای خبری است تمامی پست‌های مربوط به حاج قاسم را از صفحه کاربرانش حذف کرد اما عشق و ارادت به فرمانده دل‌ها تا جایی پیش رفت که سد تمامی سانسورهای خبری را شکست و رسانه‌های معاند نیز از این حجم از محبوبیت مثل همیشه دست به دامان دروغ‌های قدیمی‌شان شده بودند و سعی داشتند با سرپوشی بر این حقیقت مخاطبان را گمراه کنند.

صفحات مربوط به چهره‌های سرشناس اروپایی را که باز می‌کردی توصیف مردانگی و وارستگی شخصیت بلند بالای این نگین سلیمانی را در میان کلماتشان به خوبی می‌دیدی، از بازیگرانشان گرفته تا بسیاری از تئوریسین‌هایشان به اتفاق معتقد بودند که ترامپ احمقانه‌ترین تصمیم تاریخی خودش را گرفت و تا نابودی‌اش راه زیادی باقی نمانده است.

«مایکل مور» مستندساز سرشناس آمریکایی در ردیف نخستین کسانی بود که نسبت به این اقدام وحشیانه ترامپ واکنش نشان داد و با انتشار تصویری از پایگاه‌های آمریکای اطراف ایران نوشت: "ایران دنبال جنگ است؛ ببینید چقدر کشورش را نزدیک پایگاه‌های نظامی ما قرار داده است".

«مورگان جی فریمن» کارگردان آمریکایی نیز در پستی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: "دونالد ترامپ رئیس جمهور من نیست"

«رز مک‌گوان» که یکی از مخالفان سرسخت ترامپ است در واکنش به اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، در صفحه توئیتر خود با استفاده از هشتگ «به ایران نقل مکان کنید» جنجال آفرید.

او با استفاده از هشتگ «سلیمانی» در انتهای توئیت خود نوشت: "ایران عزیز، ایالات متحده به کشور، پرچم و مردم شما بی‌احترامی کرده است. 52 درصد از ما (مردم آمریکا) عمیقاً معذرت‌خواهی می‌کنیم. ما با ملت شما صلح می‌خواهیم. ما توسط یک رژیم تروریستی گروگان نگه داشته شده‌ایم. نمی‌دانیم چطور باید فرار کنیم. لطفاً ما را نکشید"

«کتی گریفین» نیز به‌عنوان یکی از بازیگران و کمدین‌های آمریکایی در پیامی نسبت به این واقعه این چنین واکنش نشان داد و نوشت :"دونالد ترامپ با این حرکت به شدت احمقانه و بدون فکر که یک عمل جنگی بود تمام آمریکایی‌های سراسر دنیا را در خطری عظیم قرار داده است".

حالا با تمام واکنش های موجود از سوی بسیاری از کاربران  و انعکاس حقایق در ارتباط با این جنایت، تعدادی از رسانه‌های مخالف و جیره خوار آمریکا و به اصطلاح وطن دوست هنوز هم در تلاشند با اخبار کذب حقیقت واقعی را از دید مخاطبان پنهان کنند؛ ا بهتر است  چشم‌هایشان را باز کنند و به رسالت اصلی و حقیقی یک رسانه که همان بیان حقیقت از سوی رسانه است، عمل کنند و فراموش نکنند که روح حاج قاسم آنقدر بلند و با عظمت است که سد تمامی سانسورهای خبری را خواهد شکست.

حاج قاسم سلیمانی تنها یک فرد نبود، بلکه در پس این نام یک اندیشه و تفکر استوار است که نشات گرفته از نهضت عاشورا و مکتب حسین ابن علی (ع) است که همواره ادامه دار بوده و هیچ‌گاه به دست دشمنان قطع نخواهد شد.

دامان وطن پیکر عباس ولایت را در آغوش کشید

کسی چه می‌داند که در آخرین دیدارت با بی‌بی زینب (س) در سوریه آهسته در گوشش چه نجوایی کردی که این چنین عاشقانه به مهمانی سالار شهیدان آن هم در آستانه فرا رسیدن عزای مادرشان فاطمه (س) دعوت شدی.

انگار دیگر تنت توان ماندن نداشت و چگونه با آن چشمانت به وجود اقدس الهی نگریستی و عشقت را در طبق اخلاص گذاشتی  که این چنین شکوهمندانه به آسمان ها پر گشودی؟؟

حاج قاسم شب‌های عملیات دفاع مقدس، حاج قاسم روزهای سخت مبارزه در عراق، حاج قاسم عملیات‌های ظلم‌ستیزانه در جای جای سرزمین‌های مظلوم، سردار آسمانی آزادسازی‌های لبنان، چه رازِ مگویی میان تو و مادرت زهرا (س)  بود که این چنین ملتی را داغدار رفتنت کردی و حالا بعد از گذشت چند روز از لحظه دیدارت با علمدار کربلا، جسم اربن اربا شده‌ات  پس از طواف گوشه به گوشه سرزمین مولایت حسین ابن علی (ع) و تشییع پیکرت بر بال‌های فرشتگان به وطن بازگشته است.

از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب همه و همه رنگ حاج قاسم به خود گرفتند و عاشقانه به خیابان‌ها آمدند تا به فرمانده قلب‌هایشان خوشامد گویند.

پیکر پاکت در میان موج عظیمی از شیرمردان اهوازی تشییع و با گریه و اشک‌هایشان که برگرفته از افتخار بود تو را روانه مشهدالرضا کردند و تهرانی‌ها با بغض‌هایشان به استقبالت آمدند و در میان مشت‌های گره کردشان یادآور انتقامی سخت برای دشمنانت شدند.

 امروز پرکشیدنت اشک بر چشمان سیدمان جاری کرد و حالا چه‌قدر خوب می‌فهمم لحظه وداع حسین ابن علی (ع) را با پیکر عباس علمدارش را ...

میدان آزادی و خیابان‌های تهران تو گواه باش که همه مردم قدردان فرمانده خود بودند و هرگز او را تنها نخواهند گذاشت.

چه‌قدر سخنرانی دخترت در مقابل تمام رسانه‌ها و دوربین‌های داخلی و خارجی و در میان جمع داغدار ملت ایران برایمان حماسه عاشورا را تکرار کرد.

حاج قاسم راه و رسم و منش زندگی خودت را که شبیه به علمدار کربلا کردی، فرزندانت را هم زینب‌گونه تربیت کردی؟ این سخنان کوبنده چه‌قدر طنین صدای خودت را داشت ... دست مریزاد به تو و شیوه ولایتمداری‌ات ...

بی‌شک امروز در عرش هم غوغاست، امروز فرشتگان هم به تو غبطه خواهند خورد، چرا که قبل از روانه کردن به آرامگاه ابدی‌ات در کرمان شهر زادگاهت، به دیدار بی‌بی معصومه (س) رفتی و آنجا هم پیکر زخمی‌ات تسکین دردهای مردم شد.

خداحافظ سردار دلها ...

دشمن بداند حاج قاسم های دیگری در راهند...

سردار دل‌ها با ظلم ستیزی‌های تو در منطقه، جبهه مقاومت رنگ دیگری به خود گرفت و آرزوی بسیاری از جوانان دهه هفتاد را که همان مقابله با دشمن و در نهایت شهادت در این راه بود  تو جامع عمل پوشاندی.

سپهبد دوست داشتنی تمام افکار و اندیشه‌ها، سرداری که فارغ از هر جبهه و جناح به داد مظلوم می‌رسیدی امروز خبر شهادتت بار دیگر ما جوانان را از خواب غفلت بیدار کرد و برایمان اثبات کرد که آمریکا هیچگاه دوست ما نخواهد بود و این ظلم ستیزی تا ظهور منجی عالم ادامه خواهد داشت.

دشمن بداند با شهادت حاج قاسم، حاج قاسم‌های دیگری متولد خواهند شد که هر کدامشان نابودی آمریکا و اسرائیل اصلی‌ترین هدفشان است.

امروز تک تک کشورهای آزادی‌خواه جهان و همین‌طور جوانان جبهه مقاومت هر کدامشان یک قاسم سلیمانی هستند که قرار است خواب را به چشم دشمنان خود حرام کنند.

شهادت شکوهمندانه تو به همه دشمنانت اثبات کرد آن قدر از تو بیم داشتند که  آنان را توان مقابله رودررو با تو نبود.

ترامپ  خوب گوش کن آخرین قمار زندگی‌ات را بد باختی چرا که روح حاج قاسم تنها  در ایران خلاصه نشد بلکه عظمتش آن‌قدر زیاد بود که در تمام جبهه مقاومت گسترانیده شد و نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عمیقا در تاریخ ثبت خواهد شد.

سرزمین من ایران من بر خود ببال که در دامانت فرزندی نظیر حاج قاسم را پروراندی، فرزندی که همچون نگینی درخشان بر انگشتر مقاومت تا ابد خواهد درخشید.

آمریکا و تمامی جیره خوارانش بدانند که هر چه با تیرهای زهراگین بخواهند سینه مردانی چون حاج قاسم را نشانه بگیرید، حاج قاسمی دیگری متولد خواهد شد و دشمن بداند که  شهید حاج قاسم سلیمانی  برایشان خطرناک‌تر است.

گزارش از : مهری کارخانه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار