انتقام سخت/ سردار سلامی در اجتماع عظیم مردم کرمان:

انتقام می‌گیریم سخت، محکم و پشیمان‌کننده

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده‌ انتقام سخت، محکم و پشیمان کننده را به تروریست‌های آمریکایی داد.
کد خبر: ۳۷۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ - 07January 2020

انتقام می‌گیریم سخت محکم و پشیمان کنندهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با خطاب قرار دادن تروریست‌های آمریکایی اظهار داشت: حرف آخر را اول می‌زنم، انتقامی سخت، محکم و پشیمان کننده خواهیم گرفت. شما مردم مطمئن و آرام باشید.

وی افزود: امروز در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کردیم؛ فرمانده ای شجاع، وفادار، فداکار و بی نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر یا اصلا ندیده است.

سردار سلامی ادامه داد: سردار قلب ها و دل ها، سردار رشید جهان اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی، فرمانده ای رشید و عاشورایی و ولایی عراق ابو مهدی المهندس، شهید بزرگوار، اسوه حیا، نجابت و وفاداری سرتیپ پاسدار حسین پور جعفری، پاسدار قهرمان شهید مظفری، پاسدار شهید دلاور هادی طارمی و پاسدار شهید زمانی نیا، عزیزانی هستند که امروز آنها را تا عرش خدا بدرقه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی در شجاعت، مالک اشتر است و قاسم می رود تا عمود خیمه دشمن را برکند، ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی در زهد و تقوا ابوذری بود؛ او وفاداری را از ابوالفضل العباس (ع) آموخته بود تا اینکه همانند ابوالفضل العباس (ع) با دستانی جدا، وفاداری و عشق به اسلام و ولایت و ایران عزیز را اثبات کرد؛ او همچنین میثم تمار بود.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: قاسم سلیمانی برای 41 سال لباس جهاد را از تن در نیاورد چون می دانست لباس جهاد، لباس عزت مسلمین است؛ گستره شخصیت او فراتر از ایران و جهان اسلام بود؛ لذا آنهایی که می خواهند با سنگ ریزه خورشید را خاموش کنند، اشتباه می کنند زیرا نمی فهمند که با خورشید نمی توان جنگید؛ سلیمانی خورشید پر فروغ جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه او راهی را گشوده که به پیروزی نهایی مسلمانان و شکست قطعی مستکبران خواهد انجامید، تصریح کرد: توصیف ابعاد شخصیتی او ممکن نیست؛ او در عین اینکه فرمانده ای با صلابت بود اما به همان اندازه نیز بسیار متواضع بود.

سردار سلامی ادامه داد: سلیمانی بواسطه شخصیت و عملکردی که داشت مصداق عینی «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود؛ حال چگونه طاقت بیاوریم مظهر این همه زیبایی را از خود جدا کنیم.

وی بیان داشت: شهادت قاسم و یارانش نقطه پایان آنها نیست بلکه نقطه آغاز است؛ او یک شخصیت نبود و نیست بلکه یک راه است؛ راهی که تازه گشوده شده و فتح قله های بزرگ را برای ما نوید می دهد لذا دشمن باید این نکته را بداند که شهید قاسم سلیمانی از خود قاسم سلیمانی زنده تر و برای آنها خطرناک تر است.

فرمانده کل سپاه با تاکید براینکه قاسم سلیمانی معمار شکست های آمریکا بود، عنوان کرد: سپهبد شهید ما معمار چهار شکست پی در پی آمریکا از مسلمانان است؛ قاسم سلیمانی دشمنان را در بیابان ها، دشت ها و کوه ها تا شرق مدیترانه و دریای سرخ تعقیب کرده است و توانست نهضت فلسطین را احیاء کند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها و آمریکایی ها قدرت خود را در تجزیه کشورهای مسلمان می دانند، گفت: در اینجا اعلام می کنم که بزودی نقطه پایان زودرس آمریکایی ها از جهان اسلام را با این پدیده یعنی شهادت قاسم سلیمانی خواهید دید.

سردار سلامی در ادامه اظهار داشت: آمریکایی ها سال های سال در فضای مجازی با بسیج همه رسانه های خود و انجام عملیات روانی سنگین سعی کردند مقداری از نفرت مسلمانان نسبت به خود را بکاهند و ملت ایران را نیز از اسلام جدا کنند؛ آنها تصور می کردند به نتیجه رسیده اند و مردم کشورمان پژواک صدای آنها شده اند اما با این اقدامی که انجام دادند ببینند امروز مردم برای چه به خیابان ها آمده اند؟

وی با اشاره به اینکه به آمریکایی ها می گوییم همه سرمایه گذاری های تان با این ترور ناجوانمردانه به آتش کشیده شد، تاکید کرد: امروز قلب ها برای همیشه سرشار از نفرت از آمریکایی ها است و این برای شکل گیری یک قدرت جدید در جهان یعنی اسلام است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اراده ما محکم است لذا به دشمنان می گوییم انتقام می گیریم اما اگر اقدام دیگری انجام دهند، مناطقی که به آنجا عشق می ورزند را به آتش می کشیم و خودشان می دانند آن مناطق کجاست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار