مجید فراهانی:

سردار سلیمانی فراجناحی بود/ شهادت حاج قاسم باعث ایجاد آشتی ملی در کشور شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سردار سلیمانی وابسته به یک جناح و حزب نبود، گفت: شهادت ایشان باعث شکل‌گیری انسجام و آشتی ملی در کشور شد.
کد خبر: ۳۷۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 07January 2020

سردار سلیمانی وابسته به یک جناح و حزب نبود/ شهادت حاج قاسم باعث ایجاد آشتی ملی در کشور شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مجید فراهانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و هفتاد و هفتمین جلسه شورا در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه رمز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد مردم را باید در شخصیت جامع‌الاطراف او جستجو کرد، اظهار داشت: نیت پاک، اخلاص عمل، شخصیت دوست‌داشتنی، وطن‌پرستی و انسان‌دوستی از ویژگی‌های بارز او بود.

وی با بیان اینکه همگان شاهدیم که اثرات شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از دوران پر برکت حیاتش جلوه‌گر شده است، گفت: شهادت حاج قاسم باعث ایجاد آشتی ملی شده است.

فراهانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی خود را وابسته به هیچ جناح و جریانی نمی‌دانست. او حتی دختران و پسرانی را که چندان پای‌بند به ارزش‌های دینی نیستند و ظاهری متفاوت دارند، فرزند خود می‌دانست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: حاج قاسم خودی و غیر خودی نداشت و برای او همه به لحاظ انسان بودن، شایسته احترام بودند.

فراهانی با بیان اینکه مردم برای قدرشناسی از سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، گفت: در مراسم وداع و بدرقه پیکر حاج قاسم یک مشارکت و وحدت ملی در سراسر کشور ایجاد شد و باید این وحدت ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار