نژادبهرام در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی مشتی بر دهان یاوه‌گویان بود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور گسترده مردم در مراسم وداع با سپهبد شهید قاسم سلیمانی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.
کد خبر: ۳۷۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 07January 2020

حضور مردم در مراسم وداع سردار سلیمانی نشان از پیوستگی مردم ایران است/ حضور مردم مشتی بر دهان یاوه‌گویان بود«زهرا نژادبهرام» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه حماسه وداع و بدرقه پیکر شهدای اقدام تروریستی آمریکا، فرصت و تولدی دوباره برای ایران و عراق به وجود آورد، اظهار داشت: این حضور گسترده، پیوستگی مردم را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی که ما در روز گذشته در استان‌های مختلف به‌خصوص خوزستان، مشهد، تهران و قم دیدیم و هم‌اکنون در کرمان می‌بینیم با هیچ موردی قابل مقایسه نیست و تنها مصداقی که می‌توان برای آن آورد، ایام درگذشت امام راحل و مراسم تشییع ایشان است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: این سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است و نباید آن را به آسانی خرج کرد.

نژادبهرام گفت: روز گذشته مردم بدون توجه به اینکه به چه گروه و دسته‌ای تعلق دارند، پیوندی ناگسستنی ایجاد کردند و این پیوند فرصتی برای هم‌صدا کردن ملت ایران با هم است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها