شورای شهر سمنان تصویب کرد؛

نامگذاری یک خیابان و پیشنهاد تغییر نام فرودگاه سمنان به نام شهید قاسم سلیمانی

سید «مسعود سیادتی» گفت: با تصمیم شورای اسلامی شهر یکی از خیابان‌های شهر سمنان به نام سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری و نام فرودگاه سمنان به نام این شهید با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 07January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سید «مسعود سیادتی» رئیس شواری اسلامی شهر سمنان در جلسه ای که با حضور تمامی اعضای شورای شهر سمنان تشکیل شد، با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: زحمات و فداکاری های این شهید بزرگوار که از محبوب‌ترین چهره‌های کشور هستند، باید پاسداری شود.

سید مسعود سیادتی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد، افزود: نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

وی ادامه داد: به منظور پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی، خیابانی در امتداد بلوار قدس، حد فاصل میدان امام رضا (ع) تا میدان استاندارد به نام سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و نام  فرودگاه سمنان به نام این شهید با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور تغییر خواهد کرد.

«محمد همتی» یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه گفت: شهرداری سمنان تندیس‌ها، تابلوها و بنرهایی را از سردار شهید سلیمانی آماده کند و در آینده نزدیک و در راستای پاسداشت یاد او در طول بلواری که به نامش صبت شده نصب شود.

وی با اشاره به اینکه خون این شهید در رگ همه آحاد جامعه جاری شده است، بیان کرد: وحدت، همدلی و همراهی از جمله ثمره‌های خون سردار سلیمانی است که این وحدت در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

همتی به وحدت جامعه و جناح‌های سیاسی در زمان حیات این شهید اشاره و بیان کرد: استقبال عظیم مردمی از پیکر پاک سردار سلیمانی، نمایش پیوند عمیق مردم و نظام و پای‌بندی آنان به آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار