بزرگداشت سردار دل‌ها با فریاد مرگ بر آمریکا در شیراز

همزمان با مراسم تشییع شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در کرمان، مردم ولایتمدار شیراز نیز ضمن گرامیداشت یاد این شهید، انزجار خود را از اقدامات آمریکا با طنین شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل نشان دادند.
کد خبر: ۳۷۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 07January 2020

بزرگداشت سردار دل ها با فریاد مرگ بر آمریکا در شیرازبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، رأس ساعت ٩ صبح امروز سه شنبه ١٧ دی ماه مردم ولایت مدار شیراز با حضور در میدان شهدا یاد و خاطره شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» را گرامی داشتند.

حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم نشان دهنده علاقه تمامی آحاد مردم به این شهید به عنوان یکی از چهره‌های فراجناحی است.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل جز شعارهای لاینفک انقلاب است که در این راهپیمایی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسید البته شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه هم که به نوعی تبری جستن از دشمنان اسلام بود در این راهپیمایی سرداده می‌شد.

جوانان در این راهپیمایی حضور پرشوری داشتند، حضوری که پشتوانه‌ای قوی برای آینده انقلاب رقم خواهد زد.

تجمع مردم ولایی شیراز در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) نیز به گونه‌ای پرشور بود که صحن حرم مطهر مملو از مردمی بود که ندای انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از دشمنان را سر می‌دادند.

در این مراسم سردار احمد وحیدی وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس دانشگاه دفاع ملی به بیان سخنانی در خصوص استکبار جهانی پرداخت و همچنین در این مراسم سروری از مداحان اهل بیت در وصف شهید سلیمانی مداحی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار