فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

خون سردار سلیمانی بر هم زننده همه سیاست‌های آمریکاست

سردار «حمید خرمدل» با بیان اینکه شهید در فرهنگ و مکتب ما جریان ساز است گفت: خون سردار سلیمانی بر هم زننده همه سیاست‌های آمریکا است.
کد خبر: ۳۷۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 07January 2020

شهید در فرهنگ و مکتب ما جریان ساز است /خون سردار سلیمانی بر هم زننده همه سیاست های آمریکا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از بوشهر، سردار «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه شهدای فرهنگی و دانش آموز نقش بی‌بدیلی داشته‌اند اظهار داشت: یه وجه متمایز با سایر اقشار در بحث جریان سازی دارند.

وی با بیان اینکه ما باید رسالت و ماموریت شهدا را بازخوانی و عامل به آن باشیم گفت: امروز حُریت و مقاومت در محافل شهدا است.

خرمدل با اشاره به اینکه در غرب کشتن یک ژنرال باعث یاس می شود؛ اما در ایران شهدا حیات دیگری پیدا می کند افزود: شهید در فرهنگ و مکتب ما جریان ساز است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه در بطن شهادت یک رویش است خاطرنشان کرد: سردار  شهید«قاسم سلیمانی» در همه عالم تکثیر شده است.

خرمدل ضمن اشاره به اینکه خون شهیدان سعادت بخش است گفت: جامعه ما ترسی از شهادت ندارند و شهادت را عامل پیروزی می دانند.

وی تصریح کرد: امروز همه افراد جامعه با هرگونه تفکر سیاسی، از آمریکا و سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای آن تنفر دارند و اوج این نفرت را در مراسم تشییع پیکر سردار شهید «قاسم سلیمانی» را به جهانیان نشان دادند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ترور سردار شهید «سلیمانی» نشان از ضعف آمریکا برای مهار جبهه مقاومت در منطقه است افزود: آمریکا داعش را که با میلیاردها دلار سازماندهی کرد دید با طراحی در منطقه از بین رفت.

خرمدل با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک نظامی، سیاستمدار مخلص، دیپلمات، انقلابی و مبارز بود بیان داشت: خون سردار سلیمانی بر هم زننده همه سیاست های آمریکا است.

وی با تأکید بر اینکه امروز وضعیت کشور آمریکا و اسرائیل بسیار بحرانی است خاطرنشان کرد: اخراج آمریکا از منطقه آرمان دیرینه ما است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچون کودتای 28 مرداد، سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت سردار «قاسم سلیمانی» در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

خرمدل با بیان اینکه خون شهید سلیمانی سیلابی خواهد شد که با آن قدس را تسخیر خواهیم کرد گفت: جبهه مقاومت در یک لاک تهاجمی وظیفه انقلابی خود را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار