مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «سلیمانی» در سلطان­‌آباد برگزار شد

آیین گرامیداشت شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور اقشار مختلف مردم در سلطان‌­آباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 07January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوشاب، مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» با حضور پرشکوه عموم مردم، مسئولین، بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس امروز در مسجد ابوالفضلی سلطان آباد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمود حامد فرمانده سپاه خوشاب اظهار داشت: سردار سلیمانی مصداق آیه شریفه «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا» است. او با اینکه بارها در معرض شهادت قرار گرفته بود اما همچنان پای عهد خود با خدا ایستاد.

وی افزود: سردار سلیمانی فاطمیه امسال را با فاطمیه سال­‌های گذشته متفاوت دانسته بود. رمز این تفاوت بعد از شهادت این فرمانده جبهه مقاومت کشف شد. هر سال در مراسم ایام فاطمیه که در منزل ایشان برگزار می‌شد حضرت زهرا(س) به مهمانان و عزاداران خوش‌آمد می‌گفتند، اما امسال حاج قاسم هم کنار آن حضرت به عزاداران خوش آمد خواهد گفت.

فرمانده سپاه خوشاب در ادامه سخنانش افزود: با استناد به زیارت عاشورا، امروز آل زیاد و آل مروان همان اسرائیل و آل سعود است که با حمایت آمریکا دست خود را به خون بی گناهان و مظلومان جهان اغشته می‌کنند.

وی در پایان ایستادگی و مقاومت مسلمانان را در تمامی ممالک اسلامی تا رفع شر مستکبرین عالم را مورد تأکید قرار داد.

مرثیه­‌سرایی مداح اهل بیت «روح الله غیاثی» زینت بخش این محفل نورانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار