انتقام سخت/ هاشمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

پاسخ میلیون‌ها ایرانی به تروریسم دولتی آمریکا/ اراده قاطع ملت برای حفظ تمامیت ارضی کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وحدتی‌ که در پی شهادت سردار سلیمانی در ایران ایجاد شد، نشان از اراده قاطع مردم ایران در زمینه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور است.
کد خبر: ۳۷۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۹ - 08January 2020

ملت ایران حضوری بی‌نظیر در مراسم بدرقه پیکر شهید سلیمانی داشتند/ مردم یک قدرت ملی و مردمی را به نمایش گذاشتند«محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص وداع باشکوه و کم‌نظیر مردم با پیکر سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهیدِ نیروی قدس سپاه اظهار داشت: ملت ایران و به‌ویژه مردم تهران در مراسم بدرقه پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش حماسه بی‌نظیری برپا کردند؛ این حماسه نه‌تنها در تهران بلکه در خوزستان، مشهد، قم و کرمان هم رقم خورد.

وی ادامه داد: این حضور پاسخ رسای میلیون‌ها ایرانی به تروریسم دولتی آمریکا بود. این وحدت و یکپارچگی‌ که در پی شهادت سردار سلیمانی در ایران ایجاد شد، نشان از اراده قاطع مردم ایران در زمینه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور است که موجب شگفتی مردم جهان شد و در فضای مجازی نظرات مثبتی به همراه داشت.

هاشمی با بیان اینکه حضور میلیونی امت اسلامی در مراسم بدرقه پیکر شهید سلیمانی یک قدرت مردمی ایجاد کرد، گفت: مسئولان باید از این قدرت مردمی به عنوان یک ابزار ملی استفاده کنند و از طریق دیپلماسی عمومی، این قدرت در کنار قدرت نظامی ما قرار گیرد و باعث شود هیچ‌کس جرأت مقابله با ایران و تضعیف کشورمان را نداشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به حماسه‌ای که مردم ایران آفریدند، لازم است که مقامات کشورمان مخصوصاً مسئولان اجرایی کشور تلاش بیشتری کنند تا وضعیت کار و معیشت مخصوصاً برای اقشار محروم بهتر شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها