آیت‌الله سعیدی:

کم‌کاری در حق شهدا را تحمل نمی‌کنیم

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: ما در انتقام گرفتن صبوریم و در قلب‌هایمان خشم از آمریکای خیانت‌کار را داریم، ولی کم‌کاری در حق این شهدا را تحمل نمی‌کنیم.
کد خبر: ۳۷۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 07January 2020

کم کاری در حق شهدا را تحمل نمی‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید والامقام «شهروز مظفری نیا» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: شهادت این شهیدان بزرگوار که در حادثه تروریستی به شهادت رسیده اند، مصیبتی بزرگ برای عاشقان دین و ولایت بود و حقیقتا از دست رفتن سردار سلیمانی به عنوان چهره‌ای آبرومند، مؤمن و انقلابی تسلیت دارد امام اینکه مکتب اهل‌بیت (ع) تربیت‌کننده فرزندانی بوده که در دفاع از اهل‌بیت، جان و مال خود را تقدیم کرده‌اند، جای تبریک دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: ایران طبق رهنمود‌های قرآن و عترت هیچ‌گاه جنگ‌طلب و آغازگر جنگی نبوده و نیست و این دستور دین و سیره اهل‌بیت (ع) است.

وی ادامه داد: در قرآن آنجا که متجاورزگران به حریم و حقوق مردم و حدود الهی تجاوز کرده‌اند، نصرت داده شده که خداوند می‌خواهد با دستان شما با آنان بجنگد و قلب مؤمنین که مالامال خشم و انزجار از متجاوزگران است شفا و التیام یابد.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز مردم، محبین شهدا و خانواده شهدای اخیر قلبشان مملو از خشم و کینه آمریکایی هاست و خداوند وعده نصرت در این شرایط داده و مردم پشتیبان جنگ مقابل آمریکا هستند.

وی اضافه کرد: مسئولان با اعتماد به وعده الهی و با پشتیبانی مردم و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تا زمانی که انتقام این مظلومان را نگرفته‌اند از پای نایستند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: ما در قلب‌هایمان خشم آمریکای خیانت‌کار را داریم و صبوری برای انتقام می‌کنیم، ولی کم‌کاری در حق این شهدا را تحمل نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و شهید مظفری نیا بدانند که رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده انتقام سخت داده و این انتقام گرفته خواهد شد.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: آنان که در این زمینه دستی در کار دارند باید بکوشند که انتقام سخت گرفته شود چراکه این شهادت‌ها سبب وحدت و همدلی بیشتر مردم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار