شهید ابومهدی المهندس:

ایران ام‌القرای منطقه است/ اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود منطقه دچار مشکل می‌شد

فرمانده حشدالشعبی درباره رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته است: اگر حضرت امام خامنه‌ای نبود هم در ایران و هم در کشور‌های منطقه مشکلاتی ایجاد می‌شد. ایران ام‌القرای منطقه است.
کد خبر: ۳۷۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳ - 09January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید ابومهدی المهندس از فرماندهان حشدالشعبی یا همان نیروهای مقاومت مردمی عراق است که بامداد جمعه 13 دی در حمله تروریست‎های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

او در طول زندگی خود سمت‌های مختلفی در عراق داشته است، علاوه بر این بعد از به قدرت رسیدن صدام از آنجا که طی فعالیتهای سیاسی تحت تعقیب قرار گرفته بود به ایران آمد و مدتی در ایران زندگی کرد. وی در مقطعی فرمانده سپاه بدر شامل مجاهدین عراقی در مبارزه با رژیم بعث صدام شد. ابومهدی المهندس در سال‌های اخیر نقش مهمی در نابودی گروه تروریستی داعش در عراق داشت.

ابومهدی المهندس همواره خود را یکی از سربازان حضرت امام خامنه‌ای می‌دانست و بارها ارادت خود را به ایشان بیان کرده بود. همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ارادت ویژه‌ای به این مجاهد عراقی داشتند. المهندس در فیلمی دیدگاه خود را در خصوص رهبری معظم له اینطور بیان می‌کند:

«ایشان یک امام خمینی دیگر است. زمانی که امام خمینی (ره) بیمار بود، خیلی نگران بودیم که چه کسی جانشین ایشان می‌شود تا اینکه ایشان جانشین امام خمینی (ره) شد. اگر ایشان نبود هم در ایران و هم در کشورهای منطقه مشکلاتی ایجاد می‌شد. ایران ام‌القرای منطقه است. فکر کنید بدون ایران با آن شیطان اکبر و با آن سعودی‌ها منطقه چه می‌شد.»

در ادامه فیلم صحبت‌های ابومهدی المهندس را می‌بینید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها