جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کردند؛

آماده پوشیدن دوباره لباس پاسداری هستیم

جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار تشکیل داوطلبانه سپاه پیشکسوتان حبیب ابن مظاهر شدند.
کد خبر: ۳۷۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ - 07January 2020

آماده پوشیدن دوباره لباس پاسداری هستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار تشکیل داوطلبانه سپاه پیشکسوتان حبیب ابن مظاهر برای پوشیدن دوباره لباس پاسداری شدند.

متن این نامه به شرح ذیل میباشد.

«بسم الله القاصم الجبارین

حضور پربرکت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای روحی فدا

سلام علیکم و رحمه‌الله

احتراما به استحضار می‌رساند، ما پیشکسوتان جهاد و شهادت و مدافعان حرم و بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه و دوران که جهان دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده است و شمیم بوی خوش ظهور امام عصر (عج) استشمام می‌شود و شما را نیز بلاشک پرچمدار سپاه خراسانی آن حضرت دانسته و می‌دانیم.

از آن حضرت درخواست داریم فرمانی مبنی بر تشکیل سپاه پیشکسوتان- به صورت کاملا داوطلبانه- صادر فرمایید و ما را برای سربازی و جانبازی در راه پیشبرد اهداف متعالی اسلام فراخوانی و سازماندهی نمایید. چراکه ما پیشکسوتان جهاد و شهادت دارای تجربیات گرانبهایی هستیم که به برکت اسلام و امام در طول هشت سال دفاع مقدس این تجارب را کسب کرده‌ایم و اینک بهترین زمان برای بارور کردن آن است تا در کنار فرزندان جوان خود در زیر بیرق شما قرار گرفته و در رکاب شما یا پیروزی و یا شهادت را چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدست آوریم.

سایه پر فیض شما مستدام و پاینده باد»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار