پیام تبریک و تسلیت خانه ایثارگران به خانواده شهید «وحید زمانی‌نیا»

خانه ایثارگران کل کشور با صدور بیانیه‌ای شهادت «وحید زمانی‌نیا» محافظ سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را به خانواده این شهید والامقام و عموم مردم، تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 07January 2020

پیام تبریک و تسلیت خانه ایثارگران کل کشور به خانواده شهید «وحید زمانی‌نیا»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خانه ایثارگران کل کشور، با صدور بیانیه‌ای شهادت «وحید زمانی‌نیا» محافظ سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را به خانواده این شهید والامقام و عموم مردم، تبریک و تسلیت گفت.

در این بیانیه، خانه ایثارگران کل کشور با اشاره به شهادت سردار سپهبد پاسدار «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و جمعی دیگر از رزمندگان جبهه مقاومت در حمله ارتش تروریستی آمریکا، خطاب به خانواده شهید «وحید زمانی‌نیا» محافظ سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» که در این حمله ناجوانمردانه به شهادت رسیده است، شهادت این پاسدار اسلام در کنار «مالک اشتر» امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را تبریک و تسلیت گفته است.

در این بیانیه، خانه ایثارگران کل کشور از آحاد ملت و مسئولین کشوری و لشکری خواسته است تا راه شهیدان مدافع حرم را تا نابودی کامل ایادی استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای خون‌خوار را ادامه دهند.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید «وحید زمانی‌نیا» سال 1371 در محله «اتابک» تهران متولد شد و شش سال بعد به‌همراه خانواده‌اش به شهر ری نقل مکان و تا لحظه شهادتش در آن‌جا زندگی کرد. وی در بین اهل محل، به‌عنوان یک فرد هیئتی شناخته می‌شد. «وحید» از محافظان «حاج قاسم» بود و هرجا که او می‌رفت، وی هم آن‌جا بود. این شهید والامقام تازه عقد کرده بود و می‌خواست همین روزها زندگی خود را با همسرش آغاز کند که شهادت باعث شد تا زندگی جاودانه خود را در بهشت، از سر بگیرد.

خاطرنشان می‌شود، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «وحید زمانی‌نیا» روز گذشته (دوشنبه) در حسینیه «فاطمه‌الزهرا (س)» سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد و صبح امروز (سه‌شنبه) تشییع و در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آرام گرفت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار