مهابادی:

شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری و اتحاد بیشتر جهان اسلام شد

سرمربی فجرسپاسی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موجب بیداری و اتحاد بیشتر جهان اسلام شد.
کد خبر: ۳۷۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ - 07January 2020

شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری و اتحاد بیشتر جهان اسلام شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، داود مهابادی در کنفرانس خبری بعد از پایان بازی مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا شهادت و آسمانی شدن سردار بزرگ اسلام، سردار مقاومت و جهاد در جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهدای همراه ایشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده آن عزیزان و همه‌ی هم وطنان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه شهادت این عزیزان موجب اتحاد و بیداری بیشتر ایران اسلامی و جهان اسلام شد، افزود: این مملکت همه سرباز ولایت و همه قاسم سلیمانی هستند و ملت ایران یک پارچه سپاه قدس است.

مهابادی در خصوص بازی گفت: متاسفانه امروز در خط دفاعی مسئولیت پذیری خوبی نداشتیم و در شرایطی که می‌توانستیم از بازی امتیاز کسب کنیم ولی بازی را واگذار کردیم.

مهابادی افزود: در نیمه اول خوب بودیم ولی ٢٠ دقیقه از نیمه‌ی دوم را به دلیل عدم مسئولیت پذیری در خط دفاعی از دست دادیم و تیم حریف نیز نهایت بهره را از اشتباهات ما برد. در ادامه نیز هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به گل تساوی دست یابیم و امیدوارم هفته ی آینده این امتیاز را جبران کنیم.

وی در رابطه با عملکرد داوری بیان داشت: تیم داوری خوب بود و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

مهابادی در خاتمه از تمامی هواداران خونگرم شیرازی و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار