پیام رهبر معظم انقلاب در تجلیل از شهدا/

ملت ایران با فداکاری شهیدانش و پایداری آزادگانش توانست خود را به قله‌های عزت برساند

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کردند: ملت ایران با فداکاری شهیدانش و با صبر و پایداری آزادگان و جانبازانش، و با گذشت و بزرگواری خاندانهای آنان، توانست خود را به قله های عزت برساند.
کد خبر: ۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷ - 26September 2013

ملت ایران با فداکاری شهیدانش و پایداری آزادگانش توانست خود را به قله‌های عزت برساند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) با صدور پیامی بهمناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: ملت ایران با فداکاری شهیدان و با صبر و پایداری آزادگان و جانبازان و با گذشت و بزرگواری خانواده های آنان توانست خود را به قله های عزت برساند.

متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولى فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد؛ بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگداشت شهیدان و تکریم نام آن بزرگمردان، بیش از خود آنان، ملتی را که این گوهرهای ناب را در درون خود پرورانده است، سرافراز می سازد. ما با این تکریم، منتّی بر آنان نداریم؛ آنانند که با درخشش خود، ما را سرافراز و درخشان کردند و بر ما منت نهادند. ملت ایران با فداکاری شهیدانش و با صبر و پایداری آزادگان و جانبازانش، و با گذشت و بزرگواری خاندانهای آنان، توانست خود را به قله های عزت برساند و راه روشن خود به سوی آینده را بگشاید.

سلام خداوند و فرشتگان و پاکان عالم بر شهیدان و جانبازان و آزادگان و خانواده های صبور و فداکار آنان.

سید علی خامنه ای
۴ مهر ۱۳۹۲
نظر شما
پربیننده ها