مراسم شام غریبان سردار آسمانی سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شد

مراسم عزاداری ایام فاطمیه (س) و شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امشب در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ - 07January 2020

مراسم شام غریبان سردار آسمانی سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم عزاداری ایام فاطمیه (س) و شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امشب با حضور بهرام سرمست استاندار قم، حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و خیل کثیری از زائران و مجاوران در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی از اساتید حوزه  علمیه طی سخنانی در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید عزیز یک ایرانی حقیقی بود و اخلاص و سربازی ولایت را به ما آموخت.

مومنی با تاکید بر اینکه ما با آمریکا هیچ سنخیتی نداریم، گفت: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از زبان این مردم نخواهد افتاد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بر اطاعت از، ولی فقیه و ولایتمدار بودن تاکید و اظهار کرد: حضرت زهرا (س) ولایتمدار بود و باید ولایت‌مداری را از آن حضرت آموخت؛ در انتخابات با بصیرت انتخاب کنید، نرفتن به پای صندوق‌های رای فقط و فقط موجب شادی دشمن می‌شود.

قرائت دعای توسل و مرثیه سرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار