بسم‌الله قاصم‌الجبارین/

«انتقام سخت» به وقوع پیوست/ هلاکت ۸۰ تروریست آمریکایی در حملات سنگین موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد/ احتمال موج سوم شلیک‌ موشک‌ها

در حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی است مورد اصابت قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱ - 08January 2020

«انتقام سخت» به وقوع پیوست/ حملات سنگین موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، برخی منابع خبری از حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیرو‌های آمریکایی است، می‌دهند.

پایگاه هوایی عین الاسد یک فرودگاه نیروی نظامی است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن چهار هزار متر است. این فرودگاه در کشور عراق قرار دارد، ولی دراختیار آمریکا است و در ارتفاع ۱۸۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است.

پایگاه هوایی عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق است.

تایید خبر توسط سپاه پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.

بسم القاصم الجبارین

امت اسلامی داغدار، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی

زمان تحقق وعده صادق فرا رسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیات موفق بنام عملیات شهید سلیمانی با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را درهم کوبیدند، که جزئیات آن متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ به امت اسلامی به‌پا خاسته و مردم فداکار عظیم‌الشان ایران اسلامی اعلام میدارد:

1- به شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا هشدار می‌دهیم هر شرارت مجدد و تجاوز یا تحرک دیگر با پاسخ دردناک‎تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

2- به دولت‌های متحد آمریکا که پایگاه‎های خود را در اختیار ارتش تروریستی این کشور قرار داده‎اند اخطار داده می‌شود هر سرزمینی، به هر ترتیب مبدا اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، هدف قرار خواهد گرفت.

3- به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات جدای از رژیم جنایت کار آمریکا نمی دانیم.

4- به مردم آمریکا توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از خسارت‌های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فراخوانده و اجازه ندهند با نفرت افزایی روز افزون رژیم ضد مردمی حاکم بر ایالات متحده جان نظامیان آن کشور بیش از این به خطر افتد.

و ما النّصر الّا من عند اللّه العزیز الحکیم

18 دی ماه 1398

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

موج دوم حملات موشکی به عین‌الاسد آغاز شد

پس از موج اول حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه به سوی پایگاه هوایی عین‌الاسد محل اجتماع نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در عراق طی عملیات شهید سلیمانی، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که کماکان شلیک موشک‌های بالستیک به سوی این پایگاه ادامه دارد.

شلیک موشک‌های سپاه به سوی پایگاه هوایی عین‌الاسد کماکان ادامه دارد

شلیک موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه به سوی پایگاه هوایی عین‌الاسد محل اجتماع نیرو‌های ارتش تروریستی آمریکا در عراق کماکان ادامه دارد.

آماده‌باش ۱۰۰ درصد شهرک‌های موشکی برای مقابله با واکنش احتمالی آمریکا

کلیه شهرک‌های زیرزمینی موشکی در سراسر ایران برای هدف قرار دادن اهدافی که از پیش تعیین شده‌اند در حالت آماده‌باش ۱۰۰ درصد هستند.

احتمال موج سوم شلیک‌ موشک‌های سپاه با دامنه گسترده‌تر
درصورت خطای مجدد آمریکایی‌ها، این احتمال وجود دارد که موج سوم شلیک‌های موشکی با دامنه گسترده‌تر به وقوع بپیوندد.

سخنگوی سپاه: دشمن بداند راه قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر ادامه دارد/ دستپاچگی آمریکا بعد از حمله به پایگا‌ه‌هایش

سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به همه اعلام می‌کنیم مراسم تشییع حاج قاسم باشکوه زایدالوصفی در ایران اسلامی و عراق انجام شد و دشمن بداند راه قاسم با قوت و قدرت بیشتر ادامه دارد.

سرلشکر باقری: هرگونه شرارت جدید آمریکا پاسخی کوبنده‌تر و قاطع‌تر در پی خواهد داشت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای عملیات انتقام ترور شهید سلیمانی از آمریکا تأکید کرد: هرگونه شرارت جدید آمریکا پاسخی کوبنده‌تر و قاطع‌تر در پی خواهد داشت.

هلاکت ۸۰ تروریست آمریکایی در حمله موشکی به عین‌الاسد/ ۱۰۴ موضع حساس آمریکا در صورت خطای بعدی منهدم می‌شود

یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حجم تلفات گسترده آمریکایی‌ها در حمله موشکی ایران خبر داد.

این مقام آگاه گفت: مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند که زخمی‌ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده‌اند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار