فرمانده سپاه کربلای مازندران:

ترور سپهبد سلیمانی بنیاد استکبار را تَرَک داده است/ حاج قاسم صلح‌سازترین فرمانده میدان‌های نبرد بود

سردار «محمدحسین بابایی» با بیان اینکه ترور سپهبد سلیمانی بنیاد استکبار را تَرَک داده و قطعا آنها را نابود می‌کند، گفت: حاج قاسم صلح‌سازترین فرمانده میدان‌های نبرد بود و با روش‌های مختلف تلاش می‌کرد در جبهه‌های نبرد کشته‌ها کمتر شود.
کد خبر: ۳۷۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ - 08January 2020

ترور سپهبد سلیمانی بنیاد استکبار را تَرَک داده است / حاج قاسم صلح‌سازترین فرمانده میدان‌های نبرد بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم روشنگری و گرامیداشت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: تشییع باشکوه سپهبد سلیمانی در کشور عجیب بود و این مسئله نشان دهنده دگرگونی و نوید آینده روشن در جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال در راه اسلام جهاد کرد، افزود: ایشان همیشه در جبهه‌های مقاومت در دل خطر بود و سپاه و مجموعه نظام برای حاج قاسم سلیمانی کارهای تبلیغاتی انجام نداده است بلکه محبت حاج قاسم را خداوند در قلوب مسلمانان جهان قرار داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تشییع سپهبد سلیمانی تکان‌دهنده بود و تاثیر فراوانی در روند انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: حیات جمهوری اسلامی ایران با شهادت حاج قاسم تداوم بخشید و سلیمانی‌های بسیاری رویش خواهند کرد.

بابایی با بیان اینکه رفتار و برخورد سپهبد سلیمانی مخلصانه بود، عنوان کرد: شجاعت ایشان بی‌نظیر و مثال‌زدنی بود و سپهبد سلیمانی سرباز واقعی نائب امام زمان بوده است.

وی با بیان اینکه ترور سپهبد سلیمانی بنیاد استکبار را تَرَک داده و قطعا آنها را نابود می‌کند، تصریح کرد: سپهبد سلیمانی صلح‌سازترین فرمانده میدان‌های نبرد بود و با روش‌های مختلف تلاش می‌کرد در جبهه‌های نبرد کشته‌ها کمتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار