بسم‌‌الله قاصم‌‌الجبارین/ یادداشت

خشم ابابیل‌های ایران بر سر لشکر ابرهه آمریکایی

«انتقام سخت» تنها اقدامی بود که می‌توانست اندکی از داغ شهادت «سردار سلیمانی» و هم‌رزمانش را تسکین دهد؛ اقدامی که هدف آن تنها خون‌خواهی از شهدای مقاومت نیست، بلکه نابودی جهان سلطه هدف غایی این اقدام است. اقدامی که در نخستین ساعات بامداد امروز محقق شد.
کد خبر: ۳۷۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 08January 2020

خشم ابابیل‌های ایران بر سر لشکر ابرهه آمریکاییگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌ـ رسول حسنی؛ وقتی ترامپ، ابرهه آمریکایی به طرز گستاخانه‌ای سردار جهان اسلام «حاج قاسم سلیمانی» را به شهادت رساند و آن را امتیازی برای خود تصور کرد، انتقام سخت سپاه اسلام را جدی نگرفت و احمقانه با تکیه بر هیمنه پوشالی اصحاب فیل خائف خود، همه چیز را شوخی تلقی کرد؛ اما سربازان وطن در اقدامی سلحشورانه و در پی امر حضرت امام خامنه‌ای و درخواست اکثریت قاطع مردم ایران، «عین‌الاسد»، لانه شیطان بزرگ را مورد هدف قرار داد و سجیل‌های خود را در آنجا فرود آوردند. ماحصل آن ضربه سختی بود که دولت آمریکا را در بهتی بی‌سابقه فرو برد.

هرچند مثل گذشته سیاست‌مداران آمریکا سعی در کم‌اهمیت جلوه دادن این حادثه دارند، اما واضح است از این ضربه سخت دچار سردرگمی شده‌اند. این فتح و ظفر، قدمی محکم برای در هم شکستن بتی چون آمریکاست که مورد پرستش بسیاری از کشورهای جهان است. بتی که با تدبیر حضرت امام خامنه‌ای و موضع ابراهیم‌گونه‌اش در هم شکست.

این پیروزی را باید به همه داغداران و مصیبت‌زدگان از شهادت «سردار قاسم سلیمانی» تبریک گفت. اما روی صحبت با همه آنانی است که گمان می‌کردند، ایران اسلامی توان پاسخ قاطع به اقدام وحشیانه آمریکا را ندارد. دیدند که ایران، آن ایرانی که رسانه‌های غربی به آن‌ها شناسانده‌اند نیست. این فرموده امام راحل که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» به عینه ثابت شد، که این تنها یک شعار نیست. ما حقیقتاً در دوره «خیبر» قرار گرفته‌ایم و یهودیان صهیونیست چاره‌ای ندارند جز اینکه دژهای خود را رها کنند و بگریزند.

امید است آن کسانی ‌که نگران عملی شدن «انتقام سخت» بودند و از واکنش آمریکا می‌ترسیدند، بدانند که این شیطان بزرگ شکست‌ناپذیر نیست. به قولی «دیو بگریزد از آن قوم که قرآن خوانند». ایمان به توان خویش و اتکال (سپردن خود) به خداوند و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه چیزی جز غرور ملی، عزت و افتخار در پی ندارد. افتخاری که در تاریخ برای ابد ماندگار خواهد شد و فرزندان ما با افتخار از آن یاد خواهند کرد. سپاهیان عزیز و غیرتمند ما به وعده خویش عمل کردند و حالا نوبت ملت ایران است تا با قدرشناسی از این اقدام غیرتمندانه از آن دفاع کنند.

بدون شک اقدام‌ مشابه حمله به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» و پاسخ قاطع به زیاده‌خواهی و فریاد‌های کینه‌توزانه آمریکا بیش از پیش به ثبات منطقه و خروج نظامیان بیگانه منجر خواهد شد. شکست هیمنه آمریکا، فقط مهر پایان بر آتش‌افروزی کشوری به نام آمریکا نیست بلکه شکست همه جهان سلطه از انگلیس و آلمان و فرانسه گرفته تا کشورهای خودفروخته عربی چون عربستان سعودی است. وقتی کشور قدرت‌طلبی چون آمریکا مورد هجوم موشک‌های ایران اسلامی قرار می‌گیرد، دیگر عربستان معلوم‌الحال که گاو شیرده غرب است چه جای عرض‌اندام خواهد داشت.

در همین ساعتی که ترامپ دچار سکته سیاسی شده است، بن سلمان‌های منطقه مشخص است چه حالی خواهند داشت. برای ادامه چنین مسیر مقتدرانه‌ای نیازمند همدلی همه دستگاه‌ها، نهادها، بخش‌های کشور و آحاد مردم هستیم تا فارغ از علقه جناحی و گروهی از برادران سپاهی خویش حمایت کنند و اقدام آن‌ها را ضریب بدهند، دقیقاً همان رفتاری که بعد از شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، شاهد بودیم. تداوم چنین روحیه‌ای افزایش قدرت منطقه‌ای و در نهایت جهانی ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

این همان وعده‌ صادقی است که حضرت امام خامنه‌ای برای صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی دادند. در پایان باید این آیه شریفه را یادآور شد که «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ»، «ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را پیامبر و دین و کتاب او را یاری کنید خدا هم شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌کند و قدم‌های شما را استوار می‌دارد.» (سوره محمد (ص) آیه 7)

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار