نام‌گذاری ۶۳ مجتمع آموزشی در کشور به نام «شهید سلیمانی»

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از نام‌گذاری ۶۳ مجتمع آموزشی در کشور به تأسی از ۶۳ سال عمر با برکت و عزتمند سردار پرافتخار ایران و اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ - 08January 2020

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مهراله رخشانی‌مهر ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمان شهیدش، اظهار داشت: تصمیم گرفتیم با اقتدا به روح پرفتوح سردار عظیم‌الشأن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش و در راستای ادای دین کوچکی به حرکت عظیم و تفکر انقلابی ایشان و نیز به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مرد عرصه مقاومت، در سراسر کشور مدارسی را به نام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» نام‌گذاری کنیم.

وی افزود: لذا به تأسی از ۶۳ سال عمر با عزت و باسعادت این اسوه زمان، حداقل ۶۳ فضای آموزشی فاخر به‌نام ایشان نامگذاری، احداث و یا افتتاح می‌شود.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه این مدارس در مراکز استان‌ها خواهند بود، گفت: در هر استان دو مجتمع آموزشی، در استان کرمان که زادگاه این شهید بزرگوار بوده است سه مجتمع به نام پرافتخارشان مزین خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ابراز امیدواری کرد که آینده‌سازان ایران اسلامی با تأسی از نام و یاد این مجاهد نستوه و شهید راه اسلام و وطن، ادامه‌دهنده راه ایشان باشند و در راه تعالی اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها