سردار اشتری در بازدید از نمایشگاه کوچه‌های پایداری:

آمریکایی‌ها گور خود را کنده‌اند/ هیچ نقطه‌ای در جهان برای آمریکایی‌ها امن نخواهد بود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اقدام رزمندگان اسلام در مقابل شهادت سپهبد سلیمانی فقط گوشه‌ای از انتقام سخت است و آمریکایی‌ها بدانند بعد از این هیچ نقطه‌ای در جهان برای آن‌ها امن نخواهد بود.
کد خبر: ۳۷۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ - 08January 2020
آمریکایی‌ها گور خود را کنده‌اند/ هیچ نقطه‌ای در جهان برای آمریکایی‌ها امن نخواهد بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کوچه‌های پایداری که صبح امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام شد، با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پاسخ قاطعانه به ترور فرماندهان ارشد جبهه مقاومت اسلامی، اظهار داشت: اقدام خوب و شجاعانه انتقامِ شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و یاران دلاورش را تبریک عرض می‌کنم؛ البته این‌ها گوشه‌ای از انتقام است و اگر ده‌ها برابر این هم اقدامات عملیاتی داشته باشیم، شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش جبران نخواهد شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها بدانند که هیچ نقطه‌ای از دنیا برای آنان امن نخواهد بود و آن‌ها با این حرکت تروریستی در واقع گور خود را با دست خود کندند و امیدواریم این اتحادی که امروز در کشور و جهان اسلام ایجاد شده است، به نقطه قوت خود برسد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمریکایی‌ها باید از این جریان درس بگیرند و از خیانت‌ها و جنایت‌هایشان دست بردارند.

سردار اشتری در خصوص حماسه حضور ملت ایران در تشییع پیکر مطهر فرمانده شهیدِ نیروی قدس سپاه گفت: ملت بزرگ ایران یکپارچه برای سردار قاسم سلیمانی آمدند و با رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق و اعلام کردند که اگر شما یک سرباز میهن را از دست دادید، ما به جای او، هزاران سرباز آماده خدمت به انقلاب اسلامی هستیم.

وی در خصوص پاسخ نیرو‌های مسلح در صورت اقدام احتمالی آمریکایی‌ها گفت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، دیگر «دوران بزن و در رو تمام شده است» و اگر دشمن دست از پا خطا کند، با پاسخی قاطع مواجه می‌شود؛ یعنی اگر یکی بزنند، ۱۰ تا می‌خورند. آمریکایی‌ها این را می‌دانند و جرأت مقابله ندارند.

فرمانده ناجا گفت: هر کشوری که از آمریکا حمایت کند و یا سرزمینش محلی برای خیانت به ایران باشد، حتماً با آن برخورد خواهد شد.

سردار اشتری در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه در نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محصولات خوبی ارائه شده است، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌حمدالله رشد مطلوبی در حوزه آثار فرهنگی دفاع مقدس داشته است و از سردار کارگر و همکارانشان به جهت اقدامات مؤثر در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار