بسم‌الله‌ قاصم‌الجبارین/ سردار وحیدی:

سایه وحشت بر شیاطین سلطه‌گر/ پایگاه نظامی آمریکا بعد از ۷۰ سال مورد هدف قرار گرفت

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا امروز بعد از گذشت ۷۰ سال توسط یک کشور آن هم بدون اتکا به دیگران مورد هدف قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۷۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 08January 2020

پایگاه نظامی آمریکا بعد از ۷۰ سال مورد هدف قرار گرفتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمد وحیدی» وزیر اسبق دفاع و فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی درباره اقدام صبح امروز سپاه علیه تروریست‌های آمریکایی مستقر در عراق اظهار داشت: این اقدام بیانگر عزم و اراده ایران در پاسخگویی به اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی است؛ لذا سپاه با این اقدام، وعده صادق خود را عملی کرد.

وی افزود: دشمن به واسطه اقدامی که انجام داد، باید تنبیه می‌شد و این در مسیر خواست عمومی ملت و قلب شکسته شده آن‌ها بود؛ لذا با این کار قلب مردم ایران شاد شد.

سردار وحیدی بیان کرد: در این اقدام بیش از اینکه تعداد تلفات مهم باشد، عملی که روی داده، مهم است؛ زیرا بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا امروز بعد از گذشت ۷۰ سال توسط یک کشور آن هم بدون اتکا به دیگران مورد هدف قرار گرفته است.

وی همچنین درباره پنهان‌کاری آمریکایی‌ها در زمینه میزان تلفات نظامیان تروریست این کشور گفت: هرچند آن‌ها تلاش خواهند کرد میزان تلفات خود را پنهان کنند، اما اقدام ایران شکست بزرگی برای آمریکایی‌ها محسوب می‌شود. امروز به واسطه اقدامی که صورت گرفت، ترس و وحشت بر شیاطین سلطه‌گر، سایه افکنده است.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه مراکز نظامی آمریکا در منطقه در مرکز خطر هستند، ادامه داد: آمریکایی‌ها برای همه خطرساز و عامل ناامنی هستند؛ البته آمریکایی‌ها ادعای امنیت‌آفرینی دارند، اما اقدامات آن‌ها عکس این موضوع را نشان داده است.

وی درباره اهمیت پایگاه «عین الاسد» هم گفت: این پایگاه بزرگترین پادگان آمریکا در عراق بود به نحوی که عنوان شده پنج هزار تروریست آمریکایی در این پایگاه حضور داشتند و حتی سایر مناطق عراق نیز از طریق این پایگاه پشتیبانی می‌شد؛ لذا پایگاه «عین الاسد» نماد قدرت آمریکا در منطقه محسوب می‌شود.

سردار وحیدی با بیان اینکه آمریکا در امن‌ترین پایگاه‌های خود هم امنیت نخواهد داشت، افزود: بدون تردید اقدامات آمریکا در منطقه نشان داده که وجود آن‌ها برای مردم ناامنی ایجاد می‌کند؛ به همین جهت مردم منطقه باید بدانند تنها راه تأمین امنیت، خروج آمریکایی‌ها از منطقه است.

وزیر اسبق دفاع اضافه کرد: افول آمریکا که در حال طی شدن است با این عمل احمقانه رئیس جمهور این کشور در ترور حاج قاسم سلیمانی، سریع‌تر شده است؛ بنابراین به‌واسطه ناامنی‌های ایجاد شده از سوی آمریکا، مجبور می‌شوند از دیگر کشور‌ها هم خارج شوند.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: اقدام امروز سپاه فقط یک سیلی بود؛ چرا که انتقام اصلی ملت هنوز به قوت باقی است؛ این انتقام زمان و مکان ندارد؛ عزم ما در انتقام جدی است؛ لذا گمان نکنند که ملت ما به این سادگی از گرفتن انتقام کوتاه می‌آیند.

سردار وحیدی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها که با ترور حاج قاسم سلیمانی شروع‌کننده کار خبیثانه‌ای بودند، باید پاسخگوی این عمل خود باشند، گفت: سردرگمی که امروز در کاخ سفید مشاهده می‌کنیم، بواسطه نگرانی آمریکایی‌ها از عواقب کارشان است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار