بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ امیر حاتمی در حاشیه جلسه هیات دولت:

پایگاه آمریکا برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم مورد هدف قرار گرفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پایگاه مهم آمریکایی برای اولین‌بار در تاریخ و پس از جنگ جهانی دوم مورد اصابت قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ - 08January 2020

پایگاه آمریکا برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم مورد هدف قرار گرفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا اظهار داشت: مجدداً شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. ایشان یک شخصیت بین‌المللی و بزرگ برای محور مقاومت بود. آمریکایی‌ها در یک اقدام تروریستی و جنایتکارانه، این شهید عزیز را که منادی صلح و امنیت برای منطقه بود، با یک تصور غلط به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند اگر ایشان به شهادت برسد، می‌توانند در منطقه تفرقه ایجاد کنند و به مردم ایران و عراق بگویند که ما کاری را کردیم تا مشکل شما حل شود؛ اما مردم عراق و ایران یک حرکت به‌یادماندنی و بی‌نظیر در مقابل این سردار دلاور و قهرمان بزرگ مبارزه با تروریسم انجام دادند و پیامی را برای آمریکایی‌ها داشتند که تا همیشه‌ی تاریخ، ما رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: از همان ابتدا این موضوع مطرح شد که می‌بایست ملت ایران و نیروهای مسلح انتقام خون این شهید عزیز را بگیرند. در پیام رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا نیز «انتقام سخت» آمد. با توجه به توانایی‌هایی که نیروهای مسلح دارند و البته اراده محکم و قاطعی که برای انتقام در جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح وجود داشت، بحمدالله این وعده صادق شب گذشته با شلیک ده‌ها موشک تحقق یافت.

امیر حاتمی تصریح کرد: در این عملیات از موشک‌های بومی و کوتاه‌برد ساخت جمهوری اسلامی ایران به دلیل فاصله‌ای که این اهداف با ما داشتند، استفاده شد. همچنین یک پایگاه مهم آمریکایی که خود آنها گفتند برای این پایگاه هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند، برای اولین‌بار در تاریخ و پس از جنگ جهانی دوم مورد اصابت قرار گرفت؛ من این پیروزی بزرگ را به ملت عزیز و نیروهای مسلح تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها