بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ نماینده ولی فقیه در سپاه:

شهادت سپهبد سلیمانی نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار است

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی گفتمان مقاومت و مکتب قاسم سلیمانی را در جهان نهادینه کرد، گفت: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار شد.
کد خبر: ۳۷۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ - 08January 2020

شهادت سپهبد سلیمانی، نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکباربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در مصلی امام علی علیه‌السلام کرمان اظهار داشت: حاج قاسم عزیز! تو از شهادتت یک هدف بزرگ‌تر داشتی و می‌دانستی جز با شهادت تو چهار دهه مقاومت و مجاهدت تو جاودانه نمی‌شود و نه‌تنها کشور‌های مختلف را از دست مستکبران و داعشیان پست‌تر از کافر نجات دادی، بلکه جاودانه شدن جبهه مقاومت، خون حاج قاسم را می‌طلبید و تو می‌دانستی شهادتت وحدت امت اسلامی را به دنبال دارد و خون تو معجزه می‌آفریند و شهادت تو شروع وارد کردن موشک‌های انقلابی بر سر آمریکایی‌هاست.

وی افزود: همان‌طور که حیات تو خدمت به اسلام و انقلاب بود، شهادتت نیز باید مانند حیاتت خدمت به اسلام باشد؛ لذا می‌بینیم در دنیا چه خبر است؛ چه کسی، ایرانی مانند هفته گذشته و کرمانی مانند روز گذشته سراغ دارد؟

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: سردار عزیز، تو به ما روح تازه و جبهه انقلاب را استحکام قوی‌تری بخشیدی و جبهه کفر را متزلزل کردی و همه ما مدیون تو هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه گفت: اولین و بزرگ‌ترین خواسته سردار سلیمانی برای خودش شهادت بود که برای او شهادت، رسیدن به مقصد و لقاءالله و دستیابی به اوج عزت و افتخار بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی گفتمان مقاومت و مکتب قاسم سلیمانی را در جهان نهادینه کرد و ایستادگی در برابر ظلم را گسترش داد، افزود: شهادت این سردار بزرگ میلیون‌ها انسان را در مسیر تعالی قرار داد و شهادت او به مجاهدت‌هایش روح جاودانه بخشید و جبهه مقاومت را محکم کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار شد و امروز همزمان با ساعتی که دشمنان خدا و شمنان بندگان صالح خدا، شهید سلیمانی ما را ترور کردند، اولین ضربه از ضربات پی در پی به استکبار وارد شد و اولین گروه تفنگداران آمریکایی را با تابوت به سوی آمریکا برگرداندیم و تازه شروع شد.

وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی معجزه کرد و حیاتی در همه امت‌های اسلامی ایجاد و جبهه مقاومت را مستحکم کرد و هم جبهه دشمن را در هم شکست و دیگر هیچ آمریکایی در منطقه امنیت ندارد.

وی افزود: این (موشک‌باران پایگاه عین الاسد) انتقام و تلافی نیست؛ ما باید ریشه کفر، استکبار و ظلم را برکنیم و آرزوی قاسم سلیمانی را که فراهم کردن نهضت و مقدمات ظهور است، عملی کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی با حیات، مجاهدت ۴۰ ساله و با شهادتش زمینه بیشتر نهضت ظهور را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم فقط خاک سوریه و عراق را از داعش نجات نداد، بلکه حاج قاسم‌هایی را در این کشور‌ها و در یمن، افغانستان و لبنان تربیت کرد و امروز در جبهه او حاج قاسم‌ها فراوان هستند و او انسان‌هایی را تربیت کرد که مانند او و با اقتدای به او نگذارند دیگر هیچ مستکبری خواب راحت و هیچ ظالمی در دنیا امنیت داشته باشد.

وی با قدردانی از مردم ایران افزود: می‌دانیم حضور مردم فقط به خاطر قدرشناسی و تسلیت نیست و آمده‌اند در مجالس شهید سردار سلیمانی مانند مجالس اربابش، روح و حیات بگیرند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با مطرح کردن این سوال که چه چیزی سبب شد حاج قاسم اینگونه مثمر ثمر باشد؟ بیان کرد: سربازی ولایت، حاج قاسم را به اینجا رساند.

وی ادامه داد: اولین مطالبه سردار سلیمانی این است هم در درک مواضع رهبری، در فهم مطالبت رهبری و عمل به آن‌ها از همه پیشقدم‌تر و هم محکم باشیم؛ مانند حاج قاسم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به نگاه جامع حاج قاسم سلیمانی به جهان اسلام عنوان کرد: هر جا استکبار حضور پیدا می‌کرد، حاج قاسم را مقابل خودش می‌دید. ویژگی دیگر این شهید، اخلاص حاج قاسم بود که خدا او را بزرگ کرد و هرکس دنبال اعتلای کلمه الله و گمنامی بود، خدا او را نشان می‌دهد و خداوند چه زیبا حاج قاسم را به دنیا نشان داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به جامعیت حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان در صحنه عبادت یک عبد عابد گریان و در میدان جهاد یک مرد شجاع قوی بود که نه معنویت حاج قاسم او را از سیاست باز داشت و نه سیاستش او را از اخلاق و تقوا.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: حاج قاسم در مقابل دشمن ستمگر مانند کوه بود و رفتار او را در برابر فرزندان شهید نشان‌دهنده جامعیت است و کسانی که می‌خواهند حاج قاسم را الگو قرار بدهند باید به این توجه کنند که یک بُعدی نشوند که او الگوی انسانیت و مومن بودن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندی و قدرت مدیریت در صحنه‌های سخت یکی از ویژگی‌های دیگر حاج قاسم بود و مرد روز‌های بحرانی و سخت است که خیلی‌ها قدرت ایستادن و تصمیم‌گیری‌های بزرگ را ندارند.

وی با اشاره به صراحت و قاطعیت سردار سلیمانی در دفاع از حق افزود: شهید سلیمانی هر جا حقی می‌دید مدافع بود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه باید امر به معروف و نهی از مکر را در جامعه خودمان زنده کنیم، افزود: سردار سلیمانی آمر به معروف بود و از کنار منکرات بی تفاوت عبور نمی‌کرد و در دفاع از حق صراحت داشت.

وی تصریح کرد: باید ببینیم مطالبه خدا از ما چیست و تکلیفمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم که تکلیف‌گرایی، عمل به وظیفه، ساده‌زیستی و... از دیگر ویژگی‌های حاج قاسم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سردار سلیمانی روحیه شهادت‌طلبی، حسینی و انقلابی داشت؛ همان چیزی که امروز نیازمند آن هستیم؛ اینکه محکم و با روحیه انقلابی ایستادگی کنیم.

وی افزود: شهید سلیمانی با حیاتش به اسلام و انقلاب خدمات بزرگی کرد، اما با شهادتش حیاتی بسیار بزرگ‌تر بخشید.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پایان خطاب به استکبار، آمریکا، آل سعود و رژیم اشغالگر قدس گفت: با شهادت سردار سلیمانی مرگ تدریجی شما سرعت بیشتری یافته است.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با قرائت قرآن کریم، مداحی و عزاداری همراه بود، اقشار مختلف مردم، مسوولان، نیرو‌های نظامی و انتظامی و خانواده داغدار این دو شهید حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها