بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ حجت‌الاسلام جهانبخشی:

باب جدیدی از بیداری اسلامی با شهادت سپهبد سلیمانی باز شده است

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی نوشت: امروز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی یک باب جدیدی از بیداری اسلامی را در کشور‌های مختلف رقم زده است.
کد خبر: ۳۷۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ - 08January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پی حضور حماسی مردم کشورمان در مراسمات تشییع، خاکسپاری و بزرگ‌داشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یادداشتی منتشر کرد. در این یادداشت آمده است:

«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا. (همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست)»

هر روز عاشورا و هر سرزمین کربلاست؛ این ‌جمله و شعار، نشان‌دهنده پیوستگى و تداوم خط درگیرى حق و باطل در همه زمان‌ها و مکان‌هاست و عاشورا و کربلا، یکى از بارزترین حلقه‌هاى این زنجیره طولانى است.

همیشه ‌حق و باطل رو در روى هم هستند و انسان‌هاى آزاده، وظیفه پاسدارى از حق و پیکار با باطل را بر عهده دارند و بى‌تفاوت گذشتن از کنار صحنه حق و باطل، بى‌دینى است و امروز با شهادت فرمانده سپاه قدس سپهبد قاسم سلیمانی، این موضوع دوباره در بین تمامی طرفداران حق و کشورهای آزادی‌خواه زنده شده است.

گرچه نبرد عاشورا از نظر زمان، کوتاه‌ترین درگیرى (نیم روز) بود اما از نظر امتداد، طولانى‌ترین درگیرى با ستم و باطل است و تا هر زمان که هر آرزومندى آرزو کند که ‌کاش در کربلا بود و در یارى امام شهیدان، به فوز عظیم شهادت مى‌رسید (یا لیتنا کنا معکم‌ فنفوز فوزا عظیما)، جبهه کربلا گرم و درگیرى عاشورا دایر است.

شهادت علمدار امام سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، محرمی دیگر و عاشورایی دیگر را برای مسلمانان رقم زد. جوشش و خروش مردم در غم و شهادت سردار سلیمانی  این چند روزه در سراسر ایران اسلامی و جهان اسلام، عاشورا را دوباره زنده کرده و مصداق عینی حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی و وحدت و یکپارچگی در بین آزادی‌خواهان شده است.

بیداری اسلامی جنبش و پديده اجتماعي عظيمي است كه به عنوان يك واقعيت غير قابل انكار در صحنه سياسی جهان اسلام نقش‌آفريني مي‌كند و آينده‌اي روشن را نويد مي‌دهد و امروز شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی یک باب جدیدی از بيداري اسلامی را در کشورهای مختلف رقم زده است و در حال حاضر اسلام‌خواهي و رشد روز افزون شعارهاي اسلامي، استبدادستيزی و مبارزه با ديكتاتوری نظام سلطه، مهم‌ترين و اساسي‌ترين مطالبه مشترك مردم رنج كشيده از ظلم و عصيان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها