برگزاری یادواره شهدای روستای نیارق اردبیل

یادواره شهدای انقلاب و دفاع مقدس روستای نیارق از توابع استان اردبیل با حضور مسئولین استانی در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 08January 2020

برگزاری یادواره شهدای روستای نیارق اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامیداشت قیام مردم «نیارق» علیه رژیم پهلوی و 27 شهید روستای نیارق از توابع شهرستان نمین در استان اردبیل بعد از ظهر امروز در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «اکبر بهنام‌جو» استاندار اردبیل و جمعی از مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه طی سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»، خروج مفتضحانه نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه را انتقام سخت و از بزرگترین اهداف شهید سلیمانی دانست.

سردار پورجمشیدیان خون شهید قاسم سلیمانی را باعث وحدت داخلی و نیز وحدت و همدلی میان ملت های منطقه دانست و بر حفظ این وحدت و همدلی تأکید کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه افزود: روستای «نیارق» علاوه بر اینکه 5 شهید شامل 2 زن و سه مرد در حادثه قیام 18 دی ماه سال 1357 این روستا تقدیم نظام و انقلاب نموده است، 2 شهید نیز در حوادث انقلاب در شهر اردبیل متعلق به این روستای انقلابی است که این در نوع خود بی نظیر است.

پور جمشیدیان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه حاکمیت نظام اسلامی به برکت رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و خون مطهر شهدا در ایران عزیز حاکم است، حکومت اسلامی را امانت الهی و نعمتی بزرگ بر شمرد.

در ادامه این مراسم شعر خوانی و مداحی در وصف شهید سلیمانی و ائمه اطهار انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار