بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ سردار شکارچی:

رجز خوانی‌های پی در پی آمریکا نشان داده که توخالیست/ آمریکا در برابر اقتدار انقلاب اسلامی به عددی به حساب نمی‌آید

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه رجز خوانی‌های پی در پی آمریکا نشان داده که توخالیست است، گفت: آمریکا در برابر اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت عددی به حساب نمی‌آید.
کد خبر: ۳۷۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ - 08January 2020

همانگونه که حضرت آقا فرمودند سیلی دیشب تازه گام نخست بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم و مسولین برای انتقام سخت خون شهید سلیمانی و دیگر همراهان مجاهدش، بیانات امروز رهبر انقلاب را در تکمیل کننده اقدام موشکی سپاه خواند و اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا در جلسه با مردم قم انتقام را فراتر از کار نظامی و عملیات نظامی خواندند و همانگونه که ایشان نوید دادند این تازه آغاز کار است و روز‌هایی ذلت بیشتر آمریکا در پیش خواهد بود.

وی افزود: رجز خوانی‌های پی در پی آمریکا نشان داده که توخالیست و در برابر اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت عددی به حساب نمی‌آید.

سردار شکارچی به شخصیت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی بواسطه نابودی داعش که دست پروده آمریکا به حساب می‌آید سدی مستحکم در برابر برنامه‌های آمریکا در منطقه بود؛ به هرحال خون با برکت شهید بیشترین آسیب رو به آمریکا وارد کرد.

این مقام بلند پایه نظامی درباره عملیات موشکی «شهید سلیمانی» سپاه در پایگاه آمریکایی عین الاسد اضهار داشت: با این عملیات در عراق یک آرامشی به مردم داده شد که جمهوری اسلامی مقتدر و عملیاتی و به دور از شعار است و بر همین اساس مهمترین پایگاه آمریکا را مورد اصابت موشک‌های ایران قرار داد.

سردار شکارچی در پایان درباره عملیات جنگ روانی آمریکایی‌های پس از حمله موشکی سپاه هم تصریح کرد: آمریکا تلاش می‌کند با عملیات جنگ روانی نگاه خودشان را به اذهان دیکته کنند و خلاء خود را در بحث نظامی که بسیار در آن ضعف دارند، جبران کند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها