تقدیر امام جمعه خرم آباد از عملیات موشکی سپاه

سید احمد رضا شاهرخی گفت: سیلی محکم غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر اصلی تروریست‌های آمریکایی در عراق، سیاستمداران استکبار جهانی را در بهت و سرگردانی فرو برده است.
کد خبر: ۳۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ - 08January 2020

به گزارش دفاع‌‍‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی، از اقدام به موقع نیروهای جان بر کف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در انتقام خون سردار سپهبد  شهید قاسم سلیمانی قدردانی کرد. 

در متن این پیام آمده است:

این انتقام به موقع، هوشمندانه و مقتدرانه وحشت و حیرت نیروهای نظامی آمریکا را در پی داشت و به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرد، دستور ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر انتقام سخت، شعار نبوده و در عمل ثابت شد. 

وی با شکرگزاری و قدردانی از اقدام به موقع سربازان خدوم نظام جمهوری اسلامی در انتقام خون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر هم رزمانش، خاطرنشان کرد: مردم ولایی و فرزندان غیور خطه لرستان در عمل به فرامین مقام معظم رهبری تا ریشه کن شدن ظلم و ستم آمریکای خونخوار و جنایتکار و نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب در صحنه هستند و همواره در دفاع از ارزش های جبهه مقاومت، اسلام و انقلاب تا پای جان آماده جانفشانی خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار