بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ امیر قرایی‌آشتیانی در جمع خبرنگاران:

حمله به پایگاه «عین‎الاسد» قدرت پوشالی آمریکا را به جهان مخابره کرد/ مقاومت به راه خود با قدرت ادامه می‌دهد

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حمله به پایگاه عین‌الاسد هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را به جهان مخابره کرد، گفت: امروز دشمنان کاملا مستاصل شده‌اند و ترامپ خائن و جنایتکار به‎گونه‎ای مستاصل شده که درخواست همکاری با ایران را در این شرایط داده است.
کد خبر: ۳۷۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 09January 2020

حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را به جهان مخابره کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر «محمدرضا قرایی‌آشتیانی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بازدید از نمایشگاه «کوچه‎های پایداری» که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپاه شده است، اظهار داشت: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون شاهد بودیم که لحظه‎ای نبوده که دشمن شیطنت نکند، اما جمهوری اسلامی به یمن تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته توام با قدرت اقتدار هم داشته باشد، کاری که صاحبان قدرت‎های ظاهری تاکنون نتوانستند انجام دهند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی مردانی چون حاج قاسم سلیمانی را در جبهه مقاومت اسلامی استوار کرده تا در برابر نظام سلطه و استکباری بایستند و امروز دیدیم که ثمره خون این شهید بزرگوار چه عظمتی را در سطح منطقه خلق کرده و الحمدلله نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و صلابت کار را دنبال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ایادی شیطان یقینا براساس سنت‎های الهی هیچ‎وقت در هیچ عرصه‎ای پیروز نخواهند شد و کسانی که در جبهه حق هستند و بندگی خدا را می‎کنند و با اخلاص هستند خداوند متعال وعده دادند نصرت و پیروزی با آنهاست. لذا هر اتفاقی که در سطح جهان بیافتد به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز دشمنان کاملا مستاصل شدند و ترامپ خائن و جنایتکار به‎گونه‎ای مستاصل شده که درخواست همکاری با ایران را در این شرایط داده است.

امیر قرایی بیان داشت: ما به جبهه مقاومت و تمام مردم منطقه این نوید را می‎دهیم که هرکس در مسیر خدا گام بردارد پیروز میدان است و آن‎ها هم امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را درک کرده و امیدوارند به آینده، چراکه امروز همه دیدند که هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد، آنها با تبلیغات پدافندی که داشتند و می‎گفتند موشک‎ها را می‎توانیم بزنیم، اما با این همه در برابر حمله موشکی نتوانستند کاری کنند چراکه خداوند در دل دشمنان اسلام رعب ایجاد کرده و همین سبب می‎شود که دشمنان غافلگیر شوند و ضربه بخورند و هیچ اقدامی نتوانند کنند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران یا اعتقاد به وعده‎های الهی به مسیر خود ادامه می دهد و معتقدیم این پیروزی‎ها استمرار دارد و ما در همه صحنه‎ها با قدرت ایمان پیش می‎رویم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره در عرصه‎های مختلف ذخیره استراتژیک برخوردار است، گفت: شما بدانید در سطح نیروهای مسلح کشور همیشه افرادی توانمند حضور دارند که همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اقتدار ایستاده‎اند و تاریخ نشان داده است هر زمانی که فردی از میان ما رفته است، فرد جایگزین محکم‎تر عمل کرده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه مملکت ما مملو از قاسم سلیمانی‎هاست، گفت: همین که امروز پایگاه آمریکایی مورد حمله موشکی قرار می‎گیرد همه دنیا فهمیدند که قدرت آمریکا پوشالی است، و این برای جبهه مقاومت بیانگر پیروزی است و ان‌شاءالله مقاومت با قوت بیشتر ادامه پیدا می‎کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها