بسم‌‌الله القاصم‌الجبارین/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

پاسخ موشکی ایران قدرت‌ پوشالی غرب را تحقیر کرد/ «شهادت» مزد جهادهای سردار سلیمانی بود

حجت الاسلام «ناصرشکریان امیری» گفت: پاسخ کوبنده و قاطع موشکی ایران به پایگاه هوایی دولت جنایت‌کار و تروریست‌پرور ایالات متحده در عراق، تمامی قدرت‌های پوشالی غرب را تحقیر و پیام قدرت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را به دنیا مخابره کرد.
کد خبر: ۳۷۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ - 09January 2020

ادبیات مقاومت و پایداری زیباترین جلوه سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، صبح امروز (پنج‌شنبه) در جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و با تقدیر از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه پایگاه نظامی دولت جنایت‌کار ایالات متحده آمریکا در «عین‌الاسد»، اظهار داشت: الگوی زندگی سیدالشهدای جبهه مقاومت و پایداری، حضرت زهرا (س) بود و این سردار سرافراز ایران اسلامی و جبهه مقاومت، با تأسی از فرهنگ ولایتمداری ایشان، جان خود را در راه دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) و ولایت فدا کرد و یک مبارز و مجاهد انقلابی تمام‌عیار بود.

وی با اشاره به سیره زندگانی حضرت زهرا (س) از بدو کودکی در بیت نورانی نبی مکرم اسلام صلوات علیه و زندگی در کنار همسری چون حضرت علی (ع)، افزود: ابعاد زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) سراسر مبارزه بود و زندگی جهادگونه دخت نبی مکرم اسلام (ص)، امروز الگوی شهیدان ایران اسلامی و شهیدان جبهه مقاومت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به قیام حضرت زهرا (س) در دوران حضرت علی (ع) اشاره و تصریح کرد: ولایتمداری حضرت صدیقه طاهره (س)، نمونه بارز یک انسان ولایتمدار است و قیام ایشان، انحراف و کجروی‌های اسلام‌خواهان بدون ولایت را رسوا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به ترور سردار رشید اسلام سپهبد «قاسم سلیمانی» و همرزمانش در فرودگاه بغداد توسط دولت و ارتش تروریست‌پرور ایالات متحده آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: ۴۰ سال مبارزه در راه دفاع از کیان اسلامی و حریم حرم اهل بیت (ع) و ولایت، سردار شهید «قاسم سلیمانی» را الگوی همه آزادی‌خواهان جهان قرار داد و این عظمت باشکوه در شهر‌های مختلف ایران در روز تشییع و تدفین این شهید سرافراز، برگرفته از مکتب سرخ عاشوراست و سردار شهید «قاسم سلیمانی» پرچم مقاومت و پایداری را در جهان به اهتزاز در آورد.

حجت‌الاسلام شکریان، مهم‌ترین ویژگی سردار شهید «قاسم سلیمانی» را انقلابی‌بودن وی دانست و با بیان این‌که ادبیات مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم، مهم‌ترین درس همه شهداء به‌ویژه سردار شهید «قاسم سلیمانی» است، بیان داشت: سردار شهید «قاسم سلیمانی» مایه فخر و عظمت ایران اسلامی است و شهادت هم مزد تلاش‌های جهادگونه این شهید گران‌قدر بود که خدا او را به این زیبایی به سوی خود فرا خواند.

استاد حوزه‌ و دانشگاه‌‍‌ با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهیدان به‌ویژه شهید گران‌قدر «حسن طهرانی مقدم» و شهیدان مقاومت، اظهار داشت: پاسخ کوبنده و قاطع موشکی ایران به پایگاه هوایی دولت جنایت‌کار و تروریست‌پرور ایالات متحده در عراق، تمامی قدرت‌های پوشالی غرب را تحقیر و پیام قدرت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را به دنیا مخابره کرد.

وی خاطرنشان کرد: قدرت موشکی ایران اسلامی و خون شهداء، پشتوانه محکم جمهوری اسلامی در تمامی پیروزی‌های مهم جبهه مقاومت و ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار