حمایت ۸۶۹ نفر از اساتید حوزه از نخستین سیلی قدرتمند سپاه به آمریکا

جمع زیادی از اساتید حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای، از نخستین سیلی محکم سپاه به آمریکا تقدیر کرده و از مسئولان خواستند تا با اجرای کامل و دقیق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خروج آمریکا از غرب آسیا، از تجری دشمن جلوگیری کنند.
کد خبر: ۳۷۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 09January 2020

حمایت ۸۶۹ نفر از اساتید حوزه از نخستین سیلی قدرتمند سپاه به آمریکابه گزارش دفاع‌پرس از قم، در بیانیه‌ای که به امضای ۸۶۹ نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم رسیده، از مسئولان خواسته شده است تا با اجرای کامل و دقیق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خروج آمریکا از غرب آسیا، از تجری دشمن جلوگیری کنند.

در متن این بیانیه آمده است: بار دیگر و در آستانه ایام فاطمیه شمیم شهادت، فضای کشورمان را معطر نمود و اسطوره‌ای دیگر از مجاهدان انقلاب اسلامی، راهی دیار شهدا گشت و داغ فراق را بر قلب عاشقان و دلدادگان شهادت نهاد.

بیانیه مزبور افزوده است: این‌بار شیطان بزرگ در تجاوزی آشکار خون عده‌ای از محبوب‌ترین مجاهدان امت اسلام را بر زمین ریخت، در رأس این مجاهدان شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینه‌اش ابومهدی المهندس، که عاملان اصلی شکست داعش بودند، قرار دارند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جلوه‌های عشق‌ورزی و ارادت مردم شریف ایران و عراق در رستاخیز تشییع پیکر پاک این شهدا و نیز حضور پرشور سایر امت‌های آزاده جهان اسلام و جاری شدن اشک‌های‌شان در رثای این مجاهدان، گواه این مدعاست؛ از این‌رو این جنایت، جنایت علیه یک شخص نبوده و علیه امت اسلام به شمار می‌رود و خسارتی که به واسطه شهادت آنان به امت اسلام وارد گشت، به سادگی قابل جبران نیست.

این بیانیه افزوده است: اکنون به مقتضای دستور قرآنی «فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم»، امت اسلام در معرض آزمون عزت‌مداری و موظف به مقابله به مثل و دادن درس عبرت به دشمنان قسم خورده خویش است؛ درسی که اگر به موقع و به اندازه به دشمن داده نشود، عواقب جبران ناپذیری به‌دنبال خواهد داشت و دشمن را جری‌تر خواهد کرد.

فراز دیگری از بیانیه با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که انتقامی سخت در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای حادثه‌ی بامداد جمعه آلودند، به یادآوری موارد ذیل پرداخته است:

۱- با صراحت اعلام می‌داریم که پشت سر فرمانده کل قوا، عماروار و شمشیر در نیام، آماده هر اقدامی جهت انتقام از دشمن پلید و آمریکای جهان‌خوار هستیم.

۲- با قاطعیت اعلام می‌کنیم که کوتاهی در مجازات دشمنان خبیث و پلید کشور، خیانتی نابخشودنی در حق مردم مظلوم و ستمدیده امت اسلام و نیز ظلمی در حق مستضعفانی است که سرمایه‌ای بزرگ و تکیه گاهی مطمئن را از دست داده‌اند. «ان الله لا یحب الخائنین»

۳- ضمن تقدیر از سیلی محکم سپاه مقتدر در موشک‌باران پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و تصویب طرح ضداستکباری در مجلس، که قبل از به‌خاکسپاری پیکر مطهر سردار شهید «سلیمانی» صورت گرفت، از مسئولان محترم نظام می‌خواهیم که با اجرای کامل و دقیق فرامین رهبر حکیم و مقتدر انقلاب مبنی بر خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا و دوری از هرگونه سستی، از تجری دشمن جلوگیری به عمل آورده و با تحقق منویات رهبری موجبات اعتلای نظام اسلامی و عزت امت اسلام را فراهم آورند و بدانند که هیچ‌گونه سستی در این خصوص قابل قبول نیست.

۴- به آنان که هنوز دل به کمک غرب بسته‌اند و قدرت پوشالی غرب چشمان‌شان را پر نموده، اعلام می‌کنیم که این است چهره واقعی جنایتکارانی که به دروغ دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند و با ابزار رسانه سعی در تفخیم و بزرگنمایی قدرت خویش دارند؛ حال آن که از قدرت امت اسلامی و دست انتقام جبهه مقاومت در رعب و ترسند؛ و بدانند که تنها راه برون رفت از مشکلات جهان اسلام، اتکا به قدرت حقیقی ایمان اسلامی و توانایی غیر قابل وصف امت اسلام است.

۵- به نیرو‌های آمریکایی و مزدوران آن‌ها در سرزمین‌های اسلامی هشدار می‌دهیم که هرجا که باشید و در هر زمان، انتقام سخت ایادی جبهه مقاومت بر شما نازل خواهد شد و با سرافکندگی سرزمین‌های اسلامی را ترک خواهید کرد و بدانید که اگر غلط دیگری مرتکب شوید، آتش انتقام امت اسلام مضاعف خواهد گشت.

۶- به مجاهدان امت اسلام در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی اعلام می‌کنیم که همانند نمایندگان غیور عراق که رأی به اخراج آمریکایی‌ها از کشورشان دادند، برای بیرون راندن این دشمنان خبیث از سرزمین‌های خود تلاش کنند و بدانند که برادران‌شان در ایران آمادگی کامل برای حمایت از آن‌ها در مقابله با مستکبران جهانی را داشته و در انتظار روزی هستند که تمامی سرمایه‌های مستکبران در سرزمین‌های اسلامی در دست مجاهدان امت اسلام قرار بگیرد و با اخراج کامل کفار و مشرکان از سرزمین‌های اسلامی، زمینه ظهور منجی بشریت فراهم گردد.

«وعد الله الذین آمنوا منکم و عملوا الصالحات لیستخلفنهم فی الارض کما استخلف الذین من قبلهم و لیمکنن لهم دینهم الذی ارتضی لهم و لیبدلنهم من بعد خوفهم امنا یعبدوننی لا یشرکون بی شیئا»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار