بسم‌‌الله القاصم‌الجبارین/ معاون فرهنگی اشراف ستاد فرماندهی کل قوا:

رفتارهای احمقانه‌ «ترامپ» برای جلوگیری از فروپاشی آمریکاست

سردار «زین‌العابدین احمدی‌» گفت: مسئله فروپاشی آمریکا به قدری اهمیت پیدا کرده است که به اعتقاد من نظام پشت پرده آمریکا تنها برای جلوگیری از این فروپاشی اقدام به آوردن فردی چون «دونالد ترامپ» کرده است تا او با اقدامات و رفتارهای احمقانه‌اش، برخی حکام منطقه و کشورهای دیگر را مرعوب خود کند و بدین‌شکل مانع فروپاشی آمریکا شوند.
کد خبر: ۳۷۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 09January 2020

رفتارهای احمقانه‌ «ترامپ» برای جلوگیری از فروپاشی آمریکاستبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «زین‌العابدین احمدی» معاون فرهنگی اشراف ستاد فرماندهی کل قوا، در مراسم گرامی‌داشت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» که صبح امروز (پنج شنبه) در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد برگزار شد، اظهار داشت: باید منش شهید «قاسم سلیمانی» در همه ما نهادینه شود تا بتوانیم راه وی را با قاطعیت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است، افزود: زمانی آمریکا در ایران دارای جایگاه و قدرتی برای حفاظت از منافعش بود و در کشورمان ۶۰ هزار نیروی نظامی داشت؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی، آن‌ها دیگر جایی در ایران ندارند.

وی گفت: آمریکا از حکومت سفاک پهلوی حمایت می‌کرد؛ اما نه برای مردم ایران و نه برای نوکران شناخته شده‌ی خودش ارزشی قائل نبود؛ به طوری که مقامات عالی‌رتبه رژیم پهلوی از سوی پایین‌ترین درجه‌داران نظامی آمریکایی مورد بی‌احترامی قرار می‌گرفتند.

سردار احمدی افزود: مسئله فروپاشی آمریکا به قدری اهمیت پیدا کرده است که به اعتقاد من نظام پشت پرده آمریکا تنها برای جلوگیری از این فروپاشی اقدام به آوردن فردی، چون «دونالد ترامپ» کرده است تا او با اقدامات و رفتار‌های احمقانه‌اش، برخی حکام منطقه و کشور‌های دیگر را مرعوب خود کند و بدین‌شکل مانع فروپاشی آمریکا شوند؛ اما اقدامات احمقانه ترامپ، بیشتر آمریکا را به سوی فروپاشی پیش برد.

وی با اشاره به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار «قاسم سلیمانی»، گفت: آمریکایی‌ها کسی را به شهادت رساندند که ننگ این اقدام‌شان تا ابد بر پیشانی آن‌ها خواهد ماند و امروز حتی هم‌پیمانان‌شان هم به این باور رسیده‌اند که آمریکا در حال فروپاشی است.

معاون فرهنگی اشراف ستاد فرماندهی کل قوا در مورد اخلاص سردار شهید «قاسم سلیمانی»، عنوان کرد: وی با وجود ۹۰۰ روز مأموریت خارج از کشور، هیچ‌گاه حاضر به دریافت حق مأموریت و اضافه کار نشد و این در حالی بود که از لحاظ زندگی در تنگنا بود و نقل می‌شود که در تهیه جهیزیه دخترشان نیز با مشکل مواجه بود.

سردار احمدی تأکید کرد: اگر فرصت فروپاشی آمریکا را غنیمت نشماریم، این افعی در حال مرگ دوباره جان خواهد گرفت و در دنیای باقی، شهدا جلوی ما را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار