فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

سردار سلیمانی یک منتظر واقعی بود

سردار حمید دامغانی گفت: سردار سلیمانی با 41 سال مجاهدت و تلاش شجاع و خالصانه خود زمینه‌ساز حرکت ظهور بود.
کد خبر: ۳۷۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 09January 2020

به گزارش دفاع‌‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)  امروز در راهپیمایی باشکوه مردم سمنان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم‌رزمانش و همچنین تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و بیان نقش‌آفرینی این بانوی مکرم در تشکیل حکومت اسلامی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بانویی بود که در راه دفاع از حق و حقیقت و حکومت اسلامی با تمام وجودشان تا آخرین لحظه عمر خود ایثارگری کرد و جانباز و شهید شد.

وی با اشاره به اینکه امروز پس از گذشتن 1400 سال از این غم بزرگ و شهادت مظلومانه‌شان هنوز سنگینی این مصیبت رنگ نباخته است، ادامه داد: این غم طی این سال‌ها موجب حرکت عظیم اسلامی شد و در قامت و هیبت انقلاب اسلامی ظهور و بروز پیدا کرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: شیفتگان حضرتش این مسیر را طی خواهند کرد تا به ظهور حضرت مهدی (عج) متصل شود.

دامغانی ضمن تشریح مفهوم انتظار بیان کرد: انتظار ظهور یک انتظار فعال است و در حرکت و خدمات جهادی خالصانه خلاصه می‌شود و معنای انتظار فعال در اعمال و حرکات سردار شهید قاسم سلیمانی متجلی شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک منتظر واقعی بود، اظهار کرد: این سردار رشید با 41 سال مجاهدت و تلاش شجاع و خالصانه خود زمینه‌ساز حرکت ظهور بود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی به آیات قرآن تجلی علمی داد و آیات قرآن را در میدان عمل تفسیر و تعبیر و در میدان عمل لباس خدمت و جهاد بر تن کرد و 41 سال این لباس را از تن خارج نکرد.

دامغانی با اشاره به تلاش‌های سردار سلیمانی برای تشکیل هسته‌های مقاومت در سطح منطقه بیان کرد: با رشادت‌های این سردار رشید، نهضت فلسطین احیا شد و رژیم منحوس صهیونیستی در باریکه و حصار قدرت فلسطینیان و حزب‌الله لبنان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حشد الشعبی عراق و دفاع ملی سوریه توانستند حکومت داعش و شرارت‌های داعشیان را با بهره‌گیری از رهنمودهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه از بین ببرند.

دامغانی با اشاره به درایت این سرباز رشید اسلام در شکست دادن سریالی طرح‌ها و راهبردهای آمریکا بیان کرد: با تحمیل این شکست‌های پیاپی به فرمانروایی این سردار رشید، هیمنه ابرقدرتی آمریکا در منطقه از بین رفت و امروز شاهد ضعیف‌ترین آمریکا در طول تاریخ هستیم که هیچ‌گاه به این اندازه مستأصل و درمانده نبوده است.

وی با بیان اینکه ترور شهید سلیمانی گواه واضح و روشنی بر ضعف آمریکاست، ادامه داد: آمریکا وقتی در میدان عمل و تقابل تاکتیکی و راهبردی نتوانست حاج قاسم و محور مقاومت را شکست دهد، به ترور شبانه اقدام کرد و این نشان از افول و به بن‌بست رسیدن آمریکاست.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دلیل دیگر افول آمریکا در حمله روز گذشته و در جریان اقدام سپاه پاسداران نمایان شد، ادامه داد: راهبردی‌ترین پایگاه آمریکا روز گذشته توسط نیروهای مقتدر سپاه پاسداران مورد حمله قرار گرفت؛ آن هم زمانی که آمریکا در بالاترین سطح آمادگی و آماده‌باش کامل و تمام سیستم‌های پدافندی‌شان فعال بود.

دامغانی با اشاره به اینکه از چند روز گذشته و در جریان ترور شهید سلیمانی این پایگاه از لحاظ پدافندی آماده مقابله بود، اظهار کرد: در جریان حملات مقتدرانه سپاه، آمریکا قادر نبود حتی یک موشک را رهگیری کند و کوچک‌ترین عکس‌العملی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سپاه پاسداران در نمایش قدرت نظامی و موشکی ایران بسیار مهم بود، اظهار کرد: موشک‌های ما از لایه‌های پدافندی این پایگاه که در واقع شهر نظامی با وسعت بیش از ۵۰ هزار کیلومترمربع بود، عبور کرد و سیستم دفاع آمریکا را به چالش کشید؛ آن هم در برخورد با قدرتی که ادعای پیشرفت نظامی دارد و خود را قدرت برتر نظامی در منطقه می‌داند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به عقب‌نشینی ترامپ از مواضع خود اظهار کرد: شب گذشته شاهد بودیم که ترامپ به‌شدت از مواضع خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر دستانش را زیر دستکش مخملی خود به سمت ملت ایران دراز کرده که البته فریب بوده و علت این برخورد ناشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، حرکت سپاه پاسداران تنها یک سیلی کوچک برای بر هم زدن هیمنه آمریکا بود که خسارت سنگینی هم در پی داشت و آمریکایی‌ها امروز سعی می‌کنند آن را بپوشانند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان یادآور شد: این حرکت اولیه برای آمریکایی بود که کسی جرأت نداشت حتی به سربازش کوچک‌ترین شلیک و تعرضی کند.

دامغانی با اشاره به رجزخوانی‌های ترامپ پیش از برخورد ایران که مدعی شد اگر کوچک‌ترین تعرضی شود، 52 نقطه ایران را مورد هدف قرار می‌دهد، اظهار کرد: راهبردی‌ترین نقطه آمریکا توسط نیروهای خدوم سپاه پاسداران مورد هدف قرار گرفت؛ اما جرأت رویارویی نداشتند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های دشمن در خلع سلاح موشکی ما ناشی از همین اقتدارمان بود، افزود: دشمن در پی آن بود تا قدرت بازدارندگی را از ما سلب کند و غلام حلقه به گوششان شویم؛ اما این خواب تعبیر نخواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه قدرت ایران در لرزش صدای ترامپ در حین سخنرانی روز گذشته‌اش کاملاً هویدا بود، خاطرنشان کرد: استیصال مدعیان قدرت اول نظامی جهان دلیلی جز اقتدار ملت و نیروهای مسلح کشورمان نداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار