فرمانده سپاه استان خراسان رضوی:

تبعیت از سیره شهدا دانش‌آموزان را در برابر هجمه دشمنان بیمه می‌کند

سردار «یعقوبعلی نظری» گفت: دشمن امروز تمرکز خود را بر تخریب فکری؛ فرهنگی و اعتقادی دانش‌آموزان ما قرار داده اما می‌توان با الگوگیری از مسیر شهدا در مقابل این هجمه‌ها بیمه شد.
کد خبر: ۳۷۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ - 09January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در تجمع بزرگ گردان‌های انتقام بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: علت اصلی حضور خیل عظیمی از دانش‌آموزان در این مکان این است که قطعا ارتباط عاطفی قوی میان شما و حاج قاسم سلیمانی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: در روزهای اخیر شاهد نمایش اوج تعلق خاطرها به حاج قاسم سلیمانی بودیم و مردم و امت اسلامی نشان دادند که خود را در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌ها، توقف می‌کنند.

سردار نظری تصریح کرد: شهدای ما با خداوند خود و با مردم میثاق و پیمانی بسته‌اند و در مسیر تحقق این میثاق تا پای جان ایستاده‌اند و خون خود را فدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید این تعلق خاطر و حضور گسترده را به پیروی از راه شهدا مبدل کرد، تصریح کرد: هدف از حضور گردان‌های انتقام دانش آموزی و معنای انتقام نیز این است که باید مسیر تحقق اهداف شهدای بزرگوارمان را دنبال کنیم.

سردار نظری بیان داشت: شهدای ما مسیر خودسازی را دنبال کرده‌اند و این مهم در چهره و سیمای آنها مشخص است. دانش‌آموزان ما نیز باید این مهم را الگو قرار دهند و مسیر خودسازی را دنبال کنند؛ شما دانش آموزان باید این مسیر و خط ارادت به شهدا را ادامه دهید.

وی گفت: دشمن امروز تمرکز خود را بر تخریب فکری و فرهنگی و اعتقادی دانش‌آموزان ما قرار داده اما می‌توان با الگوگیری از مسیر شهدا در مقابل این هجمه‌ها بیمه شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن اعلام اینکه هیمنه و ابهت آمریکا شکسته شد گفت: هدف دشمن در جریان ترور حاج قاسم سلیمانی تضعیف جبهه مقاومت بود اما این مهم محقق نشد زیرا به واسطه خون شهدا این جبهه‌ قوی‌تر نیز می‌شود و مردم نیز در جریان تشییع پیکر این شهید بزرگوار نشان دادند که در تمامی عرصه‌های انقلاب حضور پررنگی دارند.

سردار نظری در پایان گفت: دروغ دشمن نیز بعد از سیلی موشکی عیان شد و باید در این مسیر ایستادگی داشته باشیم چون جز مقاومت راهکار دیگری در مقابل استکبار پاسخگو نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها