یادداشت/ میلاد صفری

اعتراض عراقی‌ها از حمله واشنگنتن به بسیج مردمی

آمریکایی‌ها با تشویق مزدوران خود بر علیه جمهوری اسلامی در عراق بارها اقداماتی مخرب بر علیه ایران به یقین خودشان فراهم کرده‌اند و باید گفت زمانی که مستقیم با ایران نمی‌تواند وارد جنگ شود، توسط عوامل خود با تمام عده خود وارد کارزار تخریب سفارت ایران شدند.
کد خبر: ۳۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 09January 2020

اعتراض عراقی‌ها از حمله واشنگنتن به بسیج مردمیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس ـ میلاد صفری؛ زمانی که جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه نیروهای الحشد الشعبی عراق حمله کردند موجی از خشم و عصبانیت را در مردم عراق ایجاد کردند که البته پس از اقدام تحریک آمیز توسط آمریکایی‌ها و تخریب سفارت جمهوری اسلامی در واکنش به اقدام جنگنده‌های آمریکایی منجرب این شد سفارت واشنگتن در بغداد مورد انزجار و حمله قرار گیرد که البته ترامپ با بروز ضعف‌های خود یک بار دیگر دست از پا درازتر ایران را مسئول حمله به منافع خاک آمریکا دانست که با این اقدام حمله به سفارت آمریکا گام دیگری از بیداری اسلامی در منطقه به رخ سلطه گران به نمایش گذاشتند.

آمریکایی‌ها با تشویق مزدوران خود بر علیه جمهوری اسلامی در عراق بارها اقداماتی مخرب بر علیه ایران به یقین خودشان فراهم کرده‌اند و باید گفت زمانی که مستقیم با ایران نمی‌تواند وارد جنگ شود، توسط عوامل خود با تمام عده خود وارد کارزار تخریب سفارت ایران شدند و امروز یک بار دیگر با دفاع عراقی‌ها از نیروهای حشدالشعبی مخالفان سیاسی ایران از اینگونه اعتراضات برای کاهش تاثیرپذری در امنیت منطقه استفاده می‌کنند.

مثلث غربی، عبری و عربی اکنون دموکراسی، حاکمیت و استقلال عراق را هدف قرار داده‌اند. داعش با لباس مردم عراق و با پشتیبانی کامل سفارت آمریکا و عربستان در بغداد به میدان آمده‌اند و قصد هتک حرمت شهرهای مذهبی را دارند و البته بی‌تردید حیله دشمنان عراق به خودشان بر می‌گردد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار