بسم‌الله قاصم‌الجبارین/ سفیر عراق در ایران:

خون شهدای مقاومت، خاک عراق را از جنایات تکفیری‌ها پاک کرد

«سعد جواد قندیل» با اشاره به اینکه خون شهدای مقاومت، خاک عراق را از جنایات تکفیری‌ها پاک کرد، گفت: درست است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم، اما راه آن‌ها را باید ادامه دهیم.
کد خبر: ۳۷۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ - 10January 2020

خون شهدای مقاومت، خاک عراق را از جنایات تکفیری‌ها پاک کردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «سعد جواد قندیل» سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران، امشب (پنج‌شنبه) در سومین کنگره شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان‌شان، اظهار داشت: حماقتی که «ترامپ» در عراق مرتکب شد، باعث شد تا تصمیمات جدی و قطعی در مورد اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور گرفته شود.

وی با اشاره به حضور عظیم مردم عراق در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای مقاومت، افزود: ملت عراق در مراسم تشییع این شهدای والامقام در کاظمین، بغداد، کربلا و نجف نشان داد که به جمهوری اسلامی و محور مقاومت علاقه دارد.

سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حماسه‌های سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در عراق، گفت: در همین رابطه، هزاران نفر از مردم با فتوای مرجعیت محترم، حضرت آیت‌الله سیستانی به بسیج مردمی پیوسته و در صف مبارزه با تکفیری‌ها قرار گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه ملت و دولت عراق حمایت‌های ایران برای مقابله با داعش را فراموش نمی‌کنند، تصریح کرد: در حقیقت ملت ایران تنها از ملت عراق حمایت نکرد، بلکه مسئولان جمهوری اسلامی ایران نیز سیاستمداران عراقی را یاری کردند.

«سعد جواد قندیل» با اشاره به اینکه خون شهدای مقاومت، خاک عراق را از جنایات تکفیری‌ها پاک کرد، خاطرنشان کرد: درست است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم، اما راه آن‌ها را باید ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها