نماینده ولی فقیه در لرستان:

جواب موشک را با گل و شیرینی نمی‌دهیم

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» با بیان به اینکه جواب موشک را با گل و شیرینی نمی‌دهیم، هرکسی تعدی کند پاسخ می‌دهیم، گفت: خانواده‌های سربازان آمریکایی فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنید، اجازه ندهید مجدد اعزام شوند.
کد خبر: ۳۷۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ - 10January 2020

به گزارش دفاع‌‍‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: در هفتمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش هستیم از همه اقشار، فرهیختگان و نخبگان تشکر داریم و در مراسماتی که برای عزاداری حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود جا دارد نکاتی از زندگی ایشان که مورد نیاز جامعه امروز است بیان شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی تحت تعلیم و آموزش مکتب اسلام بود و تحت تعلیم امام راحل مراتب هدایت را یکی پس از دیگری پست سرگذاشت و دل خود را به تقوا و ایمان سپرد و اینگونه شد که وقتی به شهادت رسید نه تنها در داخل کشور بلکه در تمام دنیا و 5 قاره دنیا عداوت شیطان بزرگ را محکوم کردند.

وی اظهار داشت: نادانان کاخ سفید و کاخ الیزه و قصر نشینان بدانند؛ شما تمام دسیسه‌ها را برای جلوگیری از انقلاب و جلوگیری از حزب الله لبنان به کار بردید اما بعد چه نتیجه‌ای حاصل کردید و خودتان گفتید هر جا ایران حضور پیدا کرد نتوانستیم به پیروزی برسیم.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: از جانب همه مردم لرستان از سر خیرخواهی و نصیحت به خانواده‌های سربازان آمریکایی و آنهایی که در منطقه حضور دارند اعلام می‌کنیم که فرزندان خود را از منطقه خود بیرون کنید و نگذارید که سربازانتان مجددا به منطقه ما بیایند.

شاهرخی به حمله موشکی سپاه با پایگاه آمریکا اشاره کرد و خطاب سربازان آمریکایی گفت: آنچه که از سوی سربازان اسلام به شما رسید فعلا یک سیلی است وگرنه باید هر چه زودتر شما منطقه ما را ترک کنید.

وی با بیان اینکه از این تریبون اعلام می‌کنیم از سر خیرخواهی و نصیحت، به خانواده‌های سربازان آمریکایی می‌گوئیم رهبران شما قابل نصیحت نیستند، به شما و سربازان اعلام می‌کنیم که جواب موشک را گل و شیرینی نمی‌دهیم، هرکسی تعدی کند تعدی می‌کنیم، تصریح کرد: خانواده‌های سربازان آمریکایی فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنید، اجازه ندهید مجدد اعزام شوند. آنچه از سوی سربازان اسلام به شما رسید فعلاً یک سیلی بود وگرنه انتقام این است که هرچه زودتر منطقه ما را ترک کنید.

وی عنوان کرد: سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پایگاه عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کرد، آنچنان مقتدرانه بود که وحشت را در میان سردمداران آنها ایجاد کرد.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ما با شکرگزاری به درگاه خداوند تبارک و تعالی از مقام معظم رهبری و سربازان اسلام در سپاه اسلام که عزت و اقتدار ملی را برای ما به ارمغان آوردند تشکر می‌کنیم.

شاهرخی یادآور شد: مردم لرستان پس از شهادت سردار سلیمانی با مراجعه به دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان خواستار تشکیل گردان‌های سپاه قدس و ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی شدند.

وی به وحدتی که زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی ایجاد شد اشاره کرد و افزود: این وحدت در سایه رهبر انقلاب شکل گرفت و ما این وحدت را با پیروی از رهبر عظیم الشان ادامه می‌دهیم و همه ما خدمت‌گزاران خدمات خود را به مردم بیشتر کنیم چراکه این مردم لایق خدمات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار