حجت‌الاسلام قریشی:

ابهت خیالی آمریکا با حمله موشکی سپاه به جهانیان ثابت شد

امام جمعه ارومیه گفت: خون سردار سلیمانی و حمله موشکی سپاه باعث شکسته شدن ابهت پوچ آمریکا در جهان شده است.
کد خبر: ۳۷۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ - 10January 2020

ابهت خیالی آمریکا با شهادت سردار سلیمانی به جهانیان ثابت شد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ارومیه با اشاره به اثرات خون‌پاک این شهدا اظهار داشت: خون این شهدا و حمله موشکی سپاه باعث شکسته شدن ابهت پوچ آمریکا در جهان شده است.

وی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ضمن تسلیت ایام فاطمیه به محبان اهل بیت (ع) تصریح کرد: ️ بنا بر روایات معتبر توسط شیخ کلینی و شیخ طوسی دو زمان برای شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها منقول بوده که بر ما وظیفه است حرمت این ایام را حفظ کنیم.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: محبت بین حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به قدری بود که تا زمان شهادت ایشان حتی یکبار باعث ناراحتی یکدیگر نشده و نگاه به حضرت باعث از بین رفتن غصه های حضرت علی علیه السلام می‌شد، بنابراین هرکس به خانواده خود خدمت کند گناه کبیره او و غضب الهی از بین خواهد رفت و در ردیف شهدا قرار می گیرد.

قریشی ضمن تسلیت جان باختن هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، بیان کرد: ️ این حوادث مایه عبرت و تلنگر است که باید مرگ و معاد را مد نظر داشته باشیم‌ و در زندگی خود با هوشیاری و بیداری عمل کنیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه، رمز و راز قیام‌ همه آحاد مردم در شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی ایمان و عمل صالح این سردار بزرگ بود، تصریح کرد: کسانی که ایمان و عمل صالح را سرلوحه زندگانی خود قرار دهند و در راه دین خداوند تلاش کند خداوند بذر محبت و عشق او را در دل‌های مردم خواهد کاشت و آن ها را عزیز می‌کند.

قریشی ️ادامه داد: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث تقویت معنویت، وطن پرستی، شهادت‌طلبی و مایه تثبیت امنیت در عراق و اتحاد بین دو کشور و مردم ایران شد و هویت ملی و تدین را در بین مردم تثبیت کرد.

وی با اشاره به اینکه، اثرات خون‌پاک این شهدا باعث ذلت آمریکا در منطقه و جهان شد، گفت: حمله موشکی سپاه باعث شکسته شدن آمریکا در جهان شده و هلاکت تعداد زیادی از نیروهای آمریکایی و تلفات باعث تحقیر دشمنان در جهان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار