امام‌ جمعه فیروزآباد:

ایران با حمله به پایگاه عین الاسد، آمریکا را تحقیر کرد

حجت‌الاسلام «سید عزیزاله هاشمی زاده»گفت: ایران اسلامی با حمله به پایگاه نظامی عین الاسد توانست با شجاعت کم‌نظیر، آمریکا را تحقیر کند
کد خبر: ۳۷۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ - 10January 2020

ایران با حمله به پایگاه عین الاسد، آمریکا را تحقیر کردبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، حجت‌الاسلام «سید عزیزاله هاشمی زاده» امام‌ جمعه فیروزآباد در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت صدیقه طاهره اوصاف و ویژگی‌های آن حضرت زهرا را برشمرد و با اشاره به تقدیر از عزیزان سپاه به‌ویژه فرماندهی هوا و فضا این ارگان نظامی اظهار داشت: فرماندهی هوا و فضا سپاه پاسداران در اقدامی بی‌سابقه پایگاه نظامی عین الاسد در عراق که مدت‌ها در اختیار آمریکای جنایتکار بود با موشک‌های مقتدر ساخت ایران با خاک یکسان کردند.

وی افزود: این برای اولین بار بود که پایگاه نظامی آمریکا که از توانمندی‌های بسیاری برخوردار بوده و بعد از جنگ جهانی دوم هیچ تعرضی از ناحیه کشورهای دیگر به پایگاه‌های آمریکا در جهان‌دیده نشده، ایران اسلامی توانست با شجاعت کم‌نظیر، آمریکا را تحقیر کند.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: با تخریب و انهدام این پایگاه و متلاشی شدن نیروی‌های انسانی و تجهیزات دفاعی در این سایت ازلحاظ نظامی و دفاعی، آمریکا را در پایین‌ترین مرحله تحقیر در منطقه و جهان تبدیل کند.

هاشمی زاده اضافه کرد: این حمله درس عبرت و یادآوری از سوی ایران برای قدرتمندان ستمگر و جنایتکار عالم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیر از اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح سه فوریتی بیان داشت: تروریست خواندن ارتش آمریکا وزارت دفاع و نهادهای وابسته به آن همچنین تقدیر از دولت جمهوری اسلامی ایران از برداشتن گام نهایی و پنجمین گام جهت باز شدن گره برجم اقدام مؤثر مجلس شورای اسلامی بود که قابل‌تقدیر است.

امام‌ جمعه فیروزآباد ابراز داشت: امید است با ایستادگی و مقابله گام‌های مؤثرتری در جهت تقویت علمی کشور در آینده نزدیک برداشته شود.

هاشمی زاده با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی اندوه رهبری و امت اسلامی گفت: سردار قاسم سلیمانی در آغاز جنگ تحمیلی ۲۴ ساله بود که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.

وی افزود: او ابتدا فرماندهی دو گردان از نیروهای کرمان را به عهده گرفت و کمی بعد بنا به دستور شهید حسن باقری تیپ جدیدی را در کرمان تشکیل و پس از گذشت چند ماه این تیپ به لشکر ۴۱ ثارالله ارتقا یافت.

امام‌ جمعه فیروزآباد بابیان دوره دوم خدمتی شهید سلیمانی ادامه داد: فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله ۹ سال طول کشید و در این مدت به مقابله با اشرار و قاچاقچیان شرق کشور پرداخت و مخلصانه با هماهنگی تمام دستگاه‌های مربوطه، با قاچاقچیان و اشرار مبارزه جدی و این دوره را به پایان رساند.

هاشمی زاده با اشاره به دوره سوم مأموریت شهید سلیمانی اضافه کرد: شهید سلیمانی در دوره سوم مأموریت خود از مرزهای کشور گذشت و به‌عنوان فرماندهی برون‌مرزی سپاه قدس منصوب و به‌عنوان فرمانده سپاه قدس کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های او در دوره فرماندهی سپاه قدس تا شهادت، تقویت و ثبات حزب‌الله لبنان و همچنین تقویت نیروهای مقاومت فلسطین در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۸ روزه بیان کرد و گفت: تقویت محور مقاومت به‌ویژه در هشت سال اخیر و پس از بحران در سوریه و عراق و بنیان‌گذار جریان عظیم هشد شعبی در عراق و بسیج مردمی در سوریه که وسیله این نیروها بساط داعش را برچیده شد ازجمله فعالیت‌های او بود.

امام‌جمعه فیروزآباد خاطرنشان کرد: شهید قاسم سلیمانی چهره نظامی و سیاستمدار تمام‌عیار نظام اسلامی نیز بود چراکه به‌عنوان نماینده ایران، سفری به روسیه داشته و در نشست دو ساعت و ۲۰ دقیقه‌ای خود با رئیس‌جمهور روسیه در خصوص مسائل امنیتی و مرزی گفت‌وگو داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار