صدراعظم نوری مطرح کرد؛

کاهش زمان انتقال مصدومین سوانح با تقویت امداد هوایی در تهران

رئیس کمیسیون سلامت، ایمنی و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تقویت امداد هوایی در تهران زمان انتقال مصدومین به مراکز درمانی نسبت به قبل یک سوم الی یک چهارم کاهش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 11January 2020

کاهش زمان انتقال مصدومین سوانح با تقویت امداد هوایی در تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «زهرا صدراعظم نوری» رئیس کمیسیون سلامت، ایمنی و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در آیین بهره‌برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل کشور در سازماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر تهران که صبح امروز (شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه امروز شرایطی ایجاد شده که خدمات رسانی سازو کار بهتری پیدا کرده است، اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران با توجه به برخورداری از نیروهای با تجریه و تجهیزات، یکی از قوی ترین سازمان‌ها محسوب می‌شود‌.

وی ادامه داد: با توجه به استاندارد‌ها زمان رسیدگی آتش‌نشان‌ها بر سر سانحه چهار دقیقه است اما متاسفانه به دلیل ترافیکی که در تهران وجود دارد آتش‌نشانان در این رابطه با مشکل مواجه هستند.

نوری با اشاره به اینکه با توجه به ترافیک شهر تهران باید برای انتقال مصدومین سوانح برنامه‌ریزی شود، گفت: طی جلساتی که برگزار شد تفاهم‌نامه‌های خوبی بین آتش‌نشانی، شهرداری و سازمان اورژانس هوایی در راستای تقویت امداد هوایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با تقویت امداد هوایی خدمات رسانی با سرعت انجام می‌گیرد و زمان انتقال مصدومین به مراکز درمانی نسبت به قبل یک سوم الی یک چهارم کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار