شهردار تهران خبر داد؛

راه‌اندازی پایگاه امداد هوایی در تهران

شهردار تهران با بیان اینکه راه‌اندازی یگان امداد هوایی در شهرداری تهران از جمله برنامه‌های این مجموعه بود، گفت: تشکیل یگان امداد هوایی با توجه به هزینه‌هایی که برای شهرداری داشت، با همکاری اورژانس کشور تحقق یافت.
کد خبر: ۳۷۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ - 11January 2020

راه‌اندازی پایگاه امداد هوایی در تهران/ باید از وقایع‌ای که رخ می‌دهد درس بگیریمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در آیین بهره‌برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل کشور در سازماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر تهران که صبح امروز (شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: هنگامی که زلزله بم رخ داد، در آن زمان سازماندهی مجروحین بر عهده شهید حاج قاسم سلیمانی بود و در آن زمان بیش از هشت هزار مجروح بدحال جابجا شدند که رکورد زده شد.

وی با بیان اینکه می‌بایست با رعایت پروتکل موجود در امداد و نجادت از حوادث درس بگیریم، گفت: حوادثی که رخ می‌دهد تجربه‌ای به ما اضافه می‌کند و می‌تواند بند‌های از پروتکل را جابجا کند.

حناچی خاطرنشان کرد: باید از وقایع درس بگیریم و اگر نیازمند تغییر دستورالعمل‌ها است انجام شود و خودمان را برای هرگونه حادثه آماده کنیم.

شهردار تهران گفت: در شرایط تحریم هستیم و امکانات‌مان محدود است و اگر نگاه فرابخشی داشته باشیم می‌توانیم به راحتی مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی یگان امداد هوایی در شهرداری تهران از جمله برنامه‌های ما بود، گفت: با توجه به هزینه‌هایی که راه‌اندازی این یگان برای شهرداری داشت این امر با همکاری اورژانس کشور گرفته است و باعث رشد بهره‌وری در این رابطه شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار